Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #1 Skrevet 28. september 2011 Hvor ble det av det innlegget med hun som ville ta livet av naboen sin hund ?? Jeg satt nettopp å leste det,men plutselig var det ikke her mere !!
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #2 Skrevet 28. september 2011 Jeg rapporterte det inn. Dyreplageri er verste sort!!
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #3 Skrevet 28. september 2011 Helt klart,er helt imot dyreplageri... Har selv en hel del med dyr og kunne ikke tenkt tanken en gang å gjordt dem noe galt. skulle bare prøve å forstå denne mammaen som hadde det så ille at hun faktisk ville ta livet av et lite uskyldig dyr.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #4 Skrevet 28. september 2011 Kunne ha forsøkt om hun ikke hadde vært så utidig og frekk i sine svar. Hun virket bare ustabil og aggressiv.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #5 Skrevet 28. september 2011 Fikk ikke lest alt denne gangen jeg for kom som sagt bort hele greia..... Men skjønne det hvis hun ble utidig og frekk.....ikke enkelt å prøve å forstå henne heller da......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå