Gå til innhold

Jeg melder meg inn her!!!


Leirha

Anbefalte innlegg

Da jeg kom hjem fra jobb i dag bare måtte jeg teste!

Jeg har IKM på lørdag,men tenkte bare å se... tenk, TO STREKER!!!

 

Termin 10 juni 2012.

 

Nå venter jeg bare den forferdelige kvalmen...Som jeg abre vet kommer.

HAr ihvertfall slitt meg ihjel med den de to siste svangerskapene.

Det var såille innimellom at jeg lurte på om det å være gravid var noen god ide...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så masse:-)

Uff skjønner hva du mener med den kvalmen.... Er den jeg kvir meg mest til ved sv skapet.. Hvilke kjønn har du fra før av? Jeg har en gutt, og var kvalm fra før jeg fikk positiv test... Nå har jeg testet positivt i 1 uke, og er foreløpig ikke noe kvalm... Føler jeg har "vunnet" en uke:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! ! :-))

Jeg teste selv et stort gravid her om dagen.

Jeg skjønner deg ang kvalmen. Slik har det vært for meg også i de 2 andre svangerskapene. Kvalmen hos meg er kommet,men jeg spyr ikke... *så krysser fingrene for at det forblir sånn*..

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk :)

 

Jeg har to gutter fra før, og svangerskapene var relativt like.

Jeg var super uggen og kvalm med begge, det begynte vel skikkelig i uke 6 med begge, så da har jeg ca to uker på meg vil jeg tro :)

Første svangerskap ble jeg i tillegg til kvalmen og uggenheten rettog slett satt ut av en enorm trøtthet.

Men det var motsatt i det andre...

 

Andregangen hadde jeg også en oversensitiv nese for lukt, jeg kastet opp av de rareste ting, som samboeren min....

 

Så nå venter jeg i spenning.

 

Og ja... Halsbrannen, den har jeg fortsatt mareritt om :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da høres det ut som vi har hatt mye likt med gutt i magen... Jeg hadde nemlig en halsbrann som ikke lignet noenting også... Måtte sove sittende fra ca midten (og sikkert før) av sv skapet... Våknet et par ganger av at noe hadde kommet i luftrøret og jeg ikke fikk puste.. Opplevde det rett og slett traumatisk til tider.... Halsbrannen er heller ikke skikkelig i gang enda denne gangen, og jeg er overlykkelig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...