Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #1 Skrevet 28. september 2011 Er det flere alenemødre som samsover med barna sine? Og hvor gamle var barna da dere sluttet med det. Datteren min blir fire år.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #2 Skrevet 28. september 2011 Vi er ikke aleneforeldre og vi sammsover med datter på. 3,5.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #3 Skrevet 28. september 2011 Takk for svar.Godt å høre at det ikke bare er meg. Blir daglig kritisert for at hun ennå ikke sover på eget rom. Men løsningen med samsoving fungerer godt for oss begge og hun sover hele natten så min søvn blir ikke forstyrret av henne.
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 28. september 2011 #4 Skrevet 28. september 2011 Jeg samsover enda med mine. (2,5 og 4år) Når mannen er offshore liker jeg ikke å ligge alene, så da ble det slik:) De kan fint ligge på eget rom og har gjort det, men det ble bare stress å bære de inn i min seng hver kveld;)) Nå¨har vi tatt en ekstra seng inn på rommet, så største legger seg der når hun vil. Minste holder seg i storesengen vår;)
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #5 Skrevet 28. september 2011 Jeg er ikke alenemor, men en mann på sjøen.. så nå han er borte så sover gutten med meg ganske ofte.. og til tider når papsen er hjemme:) Har hatt det slik hele tiden. Han sovner også like godt på eget rom:) Meen da våkner han en gang i løp av natten i ca 4-5 tiden. så når jeg er alene, synest jeg det er godt å sove hele natten uten å våkne:)
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #6 Skrevet 28. september 2011 Våre barn sov på samme rom som oss til de var 4 og 6 år gamle. Begge deres senger sto helt ved siden vi av vår, så vi lå alle sammen på rad og rekke. Da de var 4 og 6 år flyttet vi og de fikk eget rom. Vi hadde et ekstra rom før det også altså, men ved flytten ble det en naturlig overgang til eget rom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå