Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #1 Skrevet 28. september 2011 Nå får gutten hennes komme hjem ♥ http://anettes92.blogg.no/
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #2 Skrevet 28. september 2011 hun har ikke skrevet noe om det? Jaja, satser på at hun klarer jobben bra
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #3 Skrevet 28. september 2011 Står på FB at hun vant. Håper også hun klarer det:)
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #4 Skrevet 28. september 2011 Hun har virkelig noe å bevise nå, håper barnet får en god oppvekst hos henne og at hun er voksen nok til oppgaven. Tviler på at hun hadde vært det om ikke alt dette hadde skjedd, men kanskje hun har vokst på all motstanden og blitt sterk nok til å være en stabil og god mor. Håper det for guttens skyld!
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #5 Skrevet 28. september 2011 Det er vel en grunn til at barnevernet tok gutten i første omgang,de gjør jo ikke slikt uten grunn.. Håper gutten får det bra uansett hva som skjer framover.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #6 Skrevet 28. september 2011 Håper hun fikser det. Ønsker henne lykke til og satser at bv ikke anker til lagmannsretten
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #7 Skrevet 28. september 2011 Det kan faktisk barnevernet gjøre jo 17:17 Det er ikke uten grunn at de fleste saker som kommer opp for fylkesnemda IKKE ender med omsorgsovertagelse. Når det er sakt er det viktig at endel av sakene blir prøvd for nemda for å kunne ivareta omsorgen for dem som ikke får tilstrekkelig omsorg hjemme. Jeg vet det, for jeg har vært der!
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #8 Skrevet 28. september 2011 Barnevernt er en vits, de griper inn der de ikke skal og omvendt, det skjer ikke i alle saker, men MANGE.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #9 Skrevet 28. september 2011 Det var en grunn til at barnet ble tatt og det har hun vært åpen om. Det saken sto i var at bv mente at hun nektet alle former for hjelpetiltak (feks. mødrehjem), noe som ikke stemte da hun aldri hadde blitt forelagt noe hjelpetiltak eller mødrehjem (hun hadde vitner på dette). Det var nok derfor hun vant.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #10 Skrevet 28. september 2011 Slike mødrehjem er ikke bare, bare heller... Så kanskje hun alt i alt er kjempeheldig og får "slippe unna" med veiledning i hjemmet. Eller hun må kanskje på mødrehjem nå.. Nå kan de selvsagt ikke forlange at hun skal amme lengre, sønnen spiser vel bare MME nå.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #11 Skrevet 5. oktober 2011 Etter å ha lest bloggen hennes en stund skjønner jeg ikke hvorfor barnevernet kom inn i saken til å begynne med. Hvorfor skulle hun takke ja til mødrehjem? Fordi hun selv hadde vært under barnevernet? Personlig kunne jeg aldri tenke med å bo på et slikt mødrehjem, og det er helt klart at hun vant rettssaken fordi de ikke hadde noen sak. Det som er trist her er den turbulente starten på det lille barnets liv.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #12 Skrevet 5. oktober 2011 Det er nok det beste for mor og barn at de får være sammen. Det er jo det i de aller aller fleste tilfeller. Det skal man ikke glemme!
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #13 Skrevet 5. oktober 2011 Kom over bloggen idag helt tilfeldig, og må si hun fremstår som reflektert og oppegående. Spesielt tatt i betraktning av at hun selv sier hun var mye borte fra skole, synst jeg feks at språket hun bruker når hun skriver er bedre enn man kunne forvente av en som har hatt mye skoleproblemer. Jeg får inntrykk av at hun er smart. Jeg er sjokkert over barnevernet i denne saken. At man tar spedbarnet fra en mor på sykehuset med bare den begrunnelse at mor selv opplevde omsorgssvikt som barn og ikke fullførte skole? Det er helt sykt, og kan umulig være til barnets beste. Håper hun går til erstatningssak mot staten for tiden de har mistet. Og at den barnevernsansatte får seg en real skrape. Om saken er som hun fremstiller det er det maktmisbruk på sitt værste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå