Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #1 Skrevet 28. september 2011 og synes dere at dere ligner på deres mor?
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #2 Skrevet 28. september 2011 PS. tenkte da på alt. Egenskaper, utseendet etc....
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #3 Skrevet 28. september 2011 Nei. Ligner ikke på min mor, men synes heller ikke jeg er pen. Er snill, da:)
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #4 Skrevet 28. september 2011 Ja, veldig pen var hun! Laaangt lyst hår og store blå øyne. Dessverre har hun alltid hatt dårlig selvtillit... Jeg ligner ikke mye på henne, jeg er halvt asiatisk. Men er pen jeg også. Med ikke fullt så dårlig selvtillit... ;-)
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #5 Skrevet 28. september 2011 Ikke veldig billedskjønn, men helt ok utseende. Jeg ligner litt på henne, men har også en del fra min far.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #6 Skrevet 28. september 2011 Jepp, hun var/er pen og jeg ligner på henne. Desverre oppdager jeg stadig nye egenskaper, fakter, vaner, etc som jeg også har arvet etter henne - sier desverre fordi hun irriterer vettet av meg mesteparten av tiden. Sad but true!
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #7 Skrevet 28. september 2011 Moren min kunne helt ærlig vært en fotomodell!! Høy, tynn, lyst flott, tykt hår, grønne nydelige øyne, vakker, ja!! utrolig flott dame Det er hun enda, i en alder av 62 år ) Jeg selv, er rake motsetning... Jeg er lita, mørk, småfet ) Hehe... opp av dage som min far Eneste jeg synes (og hører av andre) er mine øyne, de er visstnok fine ja ) De er brune.. Men mange som tror det ikke er mine egne engang...://
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #8 Skrevet 29. september 2011 Min mor var veldig pen,tantene mine sa alltid at de sto i kø for henne da hun var ung.Pen er hun fremdeles i en alder av nesten 80 å,holder seg meget godt. Jeg ligner mer på henne enn min far,men ligner ikke henne på hvordan jeg vil oppdra barna mine,kjærlighet og lukker IKKE øynene mine for problemer som hun har gjort i mange år.TRIST er det !
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #9 Skrevet 29. september 2011 Ja, hun var veldig pen. Jeg ligner henne litt, men er ikke pen. Vi er VELDIG forskjellige av personlighet.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #10 Skrevet 29. september 2011 Ja, hun var veldig pen. Jeg ligner henne litt, men er ikke pen. Vi er VELDIG forskjellige av personlighet.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #11 Skrevet 29. september 2011 Mamma var nydelig, og er fortsatt det, 63 år gammel. Jeg ligner på henne, men hun var/er mye mer feminin i kropp og sjel enn meg. Hun er snill og god og setter alltid andre før seg selv. Fine mamma <3
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #12 Skrevet 29. september 2011 Min mor var også pen og jeg har hørt at jeg ligner på henne. Hun holder seg ganske bra også til å være over 60. Håper jeg blir like sprek som henne når jeg blir like gammel og bedre mormor. Tror jeg har arvet mye av egenskapene hennes (vi er født i samme tegn), men jeg lærer av mammas negative sider, og gjør om til det positive. Hun skrek til oss barna når hun var sint, og det har jeg lært at det skal jeg ikke gjøre med barna mine. Har lært masse av mamma på godt og vondt og jeg er glad i henne selvom hun har såret meg masse. Jeg håper at vi en dag kan gjøre fine ting sammen, men først må jeg bearbeide sinnet mitt jeg har til henne.
Alessi med 2 fine gutter Skrevet 29. september 2011 #13 Skrevet 29. september 2011 Min mor min var veldig pen, og er det fremdeles. Venner som treffer henne for første gang sier alltid til meg hvor pen og fresh de synes hun er. Veldig koselig ) Hun på sin side synes hun ser gammel og sliten ut (dårlig selvbilde, ja! ). Jeg synes ikke jeg ligner veldig på henne, men som noen skriver over her, merker jeg at endel av oppførselen min ligner mistenkelig mye på hennes - ikke alltid bra, det :/ Jeg er nok en blanding av mamma og pappa, og er veldig fornøyd med det ) Faren min er nemlig også en pen mann som var veldig kjekk da han var ung )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå