På'n_igjen! Skrevet 28. september 2011 #1 Skrevet 28. september 2011 8 uker... og pisse dårlig. har to gutter fra før, og var aldri plaget med noe som helst i de graviditetene. men nå... ja det er som om kroppen har spart opp det jeg skulle vært dårlig da, pluss dobblet det med denne graviditeten og brakt meg til randen. jeg er så kvalm at jeg klarer ikke gjøre en dritt. jeg er kvalm fra jeg står opp, til jeg legger meg, og også intenst kvalm om natten. jeg får i meg mat, men mye går opp. jeg er også ekstremt svimmel, hodet spinner, og jeg føler meg desorientert. i dag har jeg ligget i senga i hele dag, nettop fordi jeg ikke klarte komme meg opp (før nå) og føler meg ikke akkurat fit for fight. de sier kvalmen er på topp i uke 9-10.... og jeg føler det blir værre for hver dag.... men jeg klarer ikke forestille meg at det kan bli værre. likevell overassker hver nye dag meg. joda - værre blir det. jeg er lei av denne kvalmen her, jeg er helt skutt.... jeg.... ja jeg klarer altså ikke at det er slik..... på lørdag er det 85 årslag til farmor... jeg forstår nesten ikke hvordan jeg skal komme meg dit.... så har du kvalmeråd så vær så snill å del dem! jeg prøver det meste! *sukk*
magica78 Skrevet 28. september 2011 #2 Skrevet 28. september 2011 bare spør legen om noe for kvalmen da vel? mange tar postafen eller afipram om det blir for ille. For meg er det hele forskjellen de dagene jeg er skikkelig kvalm. Og drikke fersk ingefær te hjelper. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå