Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #1 Skrevet 28. september 2011 Jeg og min mann har barn fra tidligere forhold og han er sterilisert. Nå har vi funnet ut at vi ønsker barn sammen. Synes dere vi er rare. Er ikke noe garanti for at re operasjon vil virke men vi har virkelig lyst på ett barn sammen
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #2 Skrevet 28. september 2011 Merkelig spørsmål Dere er vel ikke rare som har lyst på barn sammen. De aller fleste her inne er vel eller har vært i den situasjonen..... Og uansett: hvorfor skulle det bety noe om noen her inne mener dere er "rare"? Det har vel ingen påvirkning på hva dere føler eller ønsker.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #3 Skrevet 28. september 2011 Vi har jo sagt vi er ferdige med barn til alle. Familie vennet osv. Men dette vil vi virkelig. HI
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #4 Skrevet 28. september 2011 Go for it! Ingenting som er rart, må følge hjertet, dere er gift og har da sikkert bodd sammen en stund også, skulle være et godt grunnlag for et felles barn da :-)
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #5 Skrevet 28. september 2011 Takk vi har vært igjennom ett veldig tøft år, men nå har v det så utrolig bra sammen og derfor disse tankene har kommet :-) HI
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #6 Skrevet 28. september 2011 Det er noe som heter å ombestemme seg og det er lov. Har sagt mange ting jeg også i løpet av livet som f.eks at jeg aldri skulle bli mor, og hvis jeg skulle bli gravid så bli det abort. I dag sitter jeg med 2 barn og angrer ikke et sekund. Go for it, hvis dere vil....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå