Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #1 Skrevet 28. september 2011 Hei! Da skjedde det jeg har fryktet de siste månedene:S Jeg og min samboer har bestemt oss for å flytte fra hverandre. Vi har et barn sammen på 3 år. Jeg studerer og har ingen jobb ved siden av. Vi eier leilighet sammen. Ellers eier jeg ingenting, har et gammelt skrap av en bil og ellers litt møbler og utstyr. Jeg har heller ikke familie rundt meg som jeg kan bo sammen med inntil jeg finner noe eget. Hvor skal jeg begynne? Til opplysning har jeg 2 kr på konto som skal vare til jeg får stipend neste måned;) huff..
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #2 Skrevet 28. september 2011 Selg leiligheten og få deg ein jobb!!!!
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #3 Skrevet 28. september 2011 Har kun mulighet til å jobbe i helgene, men da har jeg ingen til å passe ungen:/ faren jobber også utenlands annenhver måned.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #4 Skrevet 28. september 2011 Herregud for et svar 1349! 1. dere må til familiekontoret for å få mekleattest 2. dere må selge leiligheten 3. vet ikke når dere skal selge den, men i mellom tiden så kan du finne deg et billig sted å bo mens leiligheten er under salg 4.gå til nav og lag et møte med de. De har rett til å opplyse deg hvilken stønader du har rett til. PS. hvis dere skal ha 50/50 vil du ikke få noen særlig støtte. Det er det jeg kan kommer på nå, men håper du får flere svar etterhvert