Gå til innhold

Hvordan skjule magen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er også ca ni uker på vei i mitt andre svangerskap og liker ikke magen som har kommet.

Det er veldig hemmelig på jobb og sånn, så jeg prøver å gå med litt løse klær som skjuler magen litt, men det ender opp med at jeg føler meg ufin og stor.

Noe er nok at jeg er så sulten hele tiden og noe at jeg er oppblåst, men jeg er overbevist om at livmoren også vokser raskt denne gangen. Når jeg ligger på ryggen og trekker inn magen kan jeg se en babybump :)

 

har du gått opp noe sårlig i vekt? Jeg har gått opp et par kg, men det føles som 10.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også gått opp noen kilo, må spise hver 1,5 til 2 timer ellers blir jeg veldig dårlig. Hender jeg står opp om natten for å spise også.....så kanskje ikke så rart at en legger på seg. Er slank i utgangspunktet så føler at magen er altfor tydelig. Sliter veldig med å finne klær i skapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magen min er ikke så liten fra før, men jeg syns den har blitt større. jeg prøver å kle meg i litt vide topper evt. tunika. Det er hemmelig enda her også siden jeg er jobbsøker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat sånn har jeg det også..min datter sa i går: "Mamma..du har jo baby i magen..." Hun vet ingenting enda, da vi ønsker å vente litt. Men det betyr vel at jeg har spist for mye da, hehe :P

Jeg har nå gått til innkjøp av flere kjoler/tunikaer..så satser på å bruke det en periode :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...