Gå til innhold

Symptomer??


Bebisslykke

Anbefalte innlegg

Jeg merker ingenting, bortsett fra lett irritabel..og fikk holde en super søt rosa baby igår og måtte kjempe med tårene:) så hormonene er igangihvertfall. Og resten av all verdens rare plager man har gjennom svangerskapet kan godt holde seg unna-det er helt greit for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heldige du! Nyt det!! ;) Her er jeg småkvalm, vondt pupper, trøtt og lett svimmel. Gleder meg ikke til de neste ukene akkurat - spydde 9 mnd sist svangerskap. Men, men, den som er med på leken osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ha ha:) ja vi får se hvor lenge det varer.

er faktisk ganske trøtt og. ..

Satt i tannlegestolen i 2 timer idag Og itillegg nå har jeg fåttt vondt i halsen og feber, så nå skal jeg pleie meg i sofaen og synes synd på meg selv;)

 

jeg har hatt ømme pupper ved tidligere svskap og kvalme ved forrige.

Spy i 9 mnd-det er jo helt grusomt!! får håpe du slipper det.

hvilket kjønn fikk du da? jeg fikk gutt da jeg var kvalm og jente da jeg ikke var kvalm, tror det er stikk motsatt av hva som er "vanlig".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var SUPERKVALM da jeg fikk gutt. Kom før jeg kunne teste og varte til uke 24....

 

Nå er jeg 4+3 og merker ikke kvalmen enda.. Kun litt uggen når jeg ikke får i meg mat når jeg bør.. Ellers irritabel, lett rørt, tisser masse, raskt sulten og litt strekking av og til..

Kanskje det blir jente på meg denne gangen da?

Hadde vært HERLIG å få mindre kvalme enn sist ihvertfall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var kvalm fra uke 5 til uke7-8 forrige gang, etter det hadde jeg bare morgenkvalme som ga seg stort sett etter jeg hadde spist.. så håper det blir sånn denne gangen også.. kjenner allerede at jeg er kvalm både når jeg er sulten og mett.. små svimmel og trøtt er jeg også.. og mat vrak! sulten hele tida.. uff lover ikke bra.. håper på jente her også, har en gutt fra før av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var kvalm og spydde med begge mine to som jeg har. Spydde og var dårligere med jenten som ble f.09 enn gutten f.05. Så langt minner dette mer om svangerskapet til gutten min. Men tiden vil vise hva det blir :-)

Jeg er nå kvalm,men har enda ikke spydd. Men jenten min begynte jeg å spy før jeg kunne teste posetiv. Jeg er faktisk mer kvalm på kvelden enn på morgen nå. så det lover jo godt.. *bank i bordet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan ligger det an nå da jenter? Jeg er fortsatt irritabel, sulten, fryser litt på kvelden, litt vondt i brystene innimellom, har merket liiitt småkvalme de 2 siste morgenene (men føler at hvis jeg hadde fått sovet litt lenger så hadde det ikke vært der). Ellers tisser jeg fortsatt mye og har mye luft i magen. Spesielt på kvelden. Og i dag hadde jeg fått en kvise på nesen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter:) Her var det mange symtomer ute å går...bare å sende noen hit så jeg kan begynne å FØLE meg gravid snart:) er litt trøttere enn vanlig, eneste jeg har merket..ikke en gang øm i puppene. Så magne som er kvalm, og så tidlig dom kvalmen begynner..trodde ikke den begynte så tidlig jeg..Er selv i uke 6 nå, og tar gjerne en aldri så liten morgenkvalme så jeg vet at jeg er gravid:) *men, er sikker på hvis jeg får det så vil jeg ikke ha det!*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

glad jeg ikke har mange symptomer jeg hvertfall :)

 

litt småkvalm til tider, men kunne vært verre!!

 

håper jeg slipper den plagen med kvalme og oppkast i dette svangerskapet ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 4 uker idag og tok en test igår pga kvalme, ømme pupper, tisser ofte, trøtt og murringer. Ble så glad da jeg oppdaget lillespiren:) hadde en Ma i april i år, ble oppdaget i uke 11:( derfor ekstra glad:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremdeles ikke noe særlig symptomer her. Jeg kjenner at det skjer noe i magen-det svir og strekker seg, litt irritabel, bittelitt kvalm på kvelden og våkenettene har allerede begynt...

Den siste kunne jeg vært foruten. Ser for meg 8 neste mnd med opp 4 hver natt, spise, legge seg igjen, opp igjen og tisse 4 ganger før man sovner-så kommer babyen og det er opp 4 ganger hver natt for å amme. Meeen jeg gleeeeder meg!!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...