Gå til innhold

Sier dere til mannen hva dere ønsker til jul/bursdag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg i den andre tråden som ikke fikk noe gave til bursdagen som var for 2 måneder siden. Mannen ga meg klem, gratulerte med dagen, og dro på jobb. Vi spiste vanlig god middag den dagen, og kosa oss med tv-serie på kvelden som vanlig. Men ingen gave. Og jeg er slik som ikke vil ha konflikt og ikke vil spørre ham hvorfor ikke jeg fikk noe - blir masing og "tigging" føler jeg. Ble litt skuffa, siden han visste også hva jeg ønsket meg og det var ikke noe dyre greier.

Bør jeg nevne at jeg ønsker meg en liten ting til jul? Eller skal jeg la det være? Samtidig som jeg spør hva han ønsker tenkte jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk du ingen blomst engang? Da hadde jeg også blitt skuffet!

Hadde spurt jeg da, om han mente dere skulle slutte å kjøpe gaver til hverandre og i tilfelle hvorfor han mente det.

Skrevet

Her skriver alle ønskelister. Det er veldig greit. Der står alt fra ny bil til tommestokk og kulepenner. Ingen regner med å få alt, men det er en fin måte å få ideer.

Skrevet

Jeg hadde blitt møkkasur! Ja, jeg sier til mannen hva jeg ønsker meg. Han har også kjøpt gave uten at jeg har fått ønsket meg først, klarte seg bra på egenhånd også!

Skrevet

Ok, skal prøve å nevne det til jul. Han er veldig romantisk ellers i hverdagen, tar vare på meg osv, så ingen big deal det med bursdagsgaven, jeg ble bare litt paff og visste ikke hvordan håndtere situasjonen :) Vi har vært sammen i underkant av 1 år, og han har vært bortreist på bursdagen min året før, så i år er det første gang han er hjemme på "min dag".

HI

Skrevet

Nei, liker å se hva han finner på til meg og ser om han kjenner meg godt nok til å vite/føle hva jeg liker.

Det er ikke alltid han kommer med ting, men at han lager nå godt til middag eller finner på ting sammen.

Det har også hendt at han har kommet med gaver. Ikke alltid jeg er begeistret for det, men tanken som teller.

Er ikke så opptatt av jul-og bursdagsgaver, så jeg bryr meg ikke om jeg får gaver eller ikke.

Skrevet

Nei, det gjør vi ikke. I år fikk jeg ingenting, så da gidder jeg ikke kjøpe noe til han neste år heller.

Han er av typen som liker at andre lager kake til han og gir han presanger. Han tar nok hintet når han ikke får noe....

Skrevet

Ja, for han er jo ikke tankeleser heller (heldigvis:p). Vil jeg ha gave, og særlig noe spesielt, så må jeg si i fra.

Ellers er han som menn flest, mener en god middag og kvalitetstid etter ungene er lagt holder i massevis til spesielle anledninger.

Skrevet

Merkelig oppførsel av mannen din, hi.

Her kjøper vi noe fint som vi har ønsket oss sammen til jul, og til bursdager får vi det vi ønsker oss, som vi også drar ut og kjøper sammen. Vi er kanskje kjedelige i manges øyne, men så koser vi oss godt sammen og er veldig fornøyde med denne ordningen. I tillegg får jeg blomster uten grunn flere gang i året, og vi forsøker å gjøre søte ting for hverandre. Baker eller lager noe ekstra fancy til hverandres bursdager. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...