Gå til innhold

Blødning


BirRos

Anbefalte innlegg

Nå er det min 3 dag med blødning. Har vært på gyn 3 ganger de siste dagene. Dag 1 og 2 mistenkte de graviditet utenfor livmor eller spontanabort. I dag mente hun "sekken" lå på riktig sted og hadde vokst siden mandag, en helt "vanlig" graviditet. Vet ikke hva jeg skal tro. Hcg dag 1 var 2700, dag 2 3410, ikke fått resultat fra i dag. Noen som har erfaringer som dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blødde som mens i en uke i strekk,noe som vil si MYE.

Småblødninger 2-3 dager etter det igjen.

 

Første hcg: 176

En uke etter: 3900

4dager etter det igjen: 12 271

 

Ul 4dager etter viste lite knøtt på 7mm med bankende hjerte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en dag med kraftig blødning, så avtok det noe. Har vært på ul siden og sett hjertelyd, skal tilbake da gyn ikke var fornøyd med utviklingen. Er nå 9 uker på vei. Har hatt fin utvikling på hcg de to gangene jeg tok det. Vi får bare krysse fingerene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt småblødninger i to uker, men legen tror jeg har et vanlig svangerskap så langt. Målte hcg nivået på mandag, men fikk ikke vite hvor høyt nivået var. tok en ny prøve i dag for å se om nivået stiger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje er det håp ennå da. Har nå blitt operert de mistenkte svangerskap utenfor livmoren, men alt så fint ut. Blør fremdeles, kanskje mer nå. Progesteronet har gått ned fra 15-12, men hcg økt til 4400. Får håpe;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for goe svar. Det viser seg at jeg nok har mistet en tvilling, men ble veldig rørt da jeg i dag så et bankene hjerte. Etter en uke med berg og dalbaner så jeg vårt lille mirakel. Hurra!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...