Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #1 Skrevet 28. september 2011 Er det så bra som de skal ha det til?
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #2 Skrevet 28. september 2011 NEI, det er ikke bra i det hele tatt. jeg fikk masse kviser av det. produktene dekker ikke i det hele tatt og du må bruke masse hver gang du sminker deg. kostene er dårlige også. nei, absolutt ikke verdt pengene ass.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #3 Skrevet 28. september 2011 DÅRLIG sminke og useriøst firma. Hold deg langt unna
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #4 Skrevet 28. september 2011 Ja, kanskje lurt på høre før man evt bestiller noe... Er jo så mange kjente som reklamerer for det med før og etter-bilder, så tenkte kanskje dette var et bra produkt.. hi
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #5 Skrevet 28. september 2011 Jeg er flink til å gå fem på på reklamer, men kanskje jeg burde styre meg denne gangen... hi
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #6 Skrevet 28. september 2011 Nei, ikke sheer, men bare minerals har jeg. Er fornøyd med det produktet og på parfymelle nå så har de et intro tilbud nå til 699. Til den prisen så får du med alt du trenger og enda litt. Spørr om de på parfymelle kan vise deg hvordan du bruker det så får du gratis sminke time også
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #7 Skrevet 28. september 2011 Ikke brukt sheer cover, for jeg har brukt i.d i mange år og vil aldri skifte! Elsker den sminken
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #8 Skrevet 28. september 2011 helt klart også mest fornøyd med i.d av det som finnes på markedet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå