Gå til innhold

Urk, ei venninne av meg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

...blødde gjennom og satt flekk på min hvite sofa her om dagen..:/

Jeg har vasket puta, men synes allikevel jeg ser flekken.

Selv sa hun ingen ting, tror hun merket det da hun gikk på do ettersom hun pluttselig måtte hjem. Jeg merket det heller ikke før etter at hun var gått.

Men usk, jeg synes det er ekkelt, spesielt siden jeg ikke får puta helt ren. Kan jo ikke vaske den på 90 grader heller?!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal du få det helt rent må du vaske i det i så kaldt vann som mulig første gangen.

Skrevet

Uhell skjer, men litt ekkelt er det jo. Tror nok venninna di er litt flau og. Har gjort det samme selv for noen år siden, lite moro :/ Men kan du ikke prøve å klore den?

Skrevet

Tør ikke å klore den, da blir den vel ødelagt (er microfiber)??

....betyr det at det er for sent når jeg alt har vasket trekket på 40grader og ikke tok det i helt kaldt vann med en gang??

Vet at man kan ha uhell, men synes det er guffent.

Skrevet

Tror det lureste er å levere den til rens hvis du allerede har prøvd å vaske den.

Skrevet

Bruk vanish i vaskevannet, en hel måleskje. Jeg blødde gjennom på mitt hvite trekk til overmadrassen. Vasket den i maskinen og brukte flekkfjerningsmiddelet sammen med vaskepulveret og flekkene forsvant

Skrevet

Ja, da har det varme vannet kapslet det inn. Hadde prøvd med en kraftig flekkfjerner.

Skrevet

Takk for svar, da skal jeg prøve vanish!:)

hi

Skrevet

hydrogenperoksid på flekken - vask av med fuktig klut etterpå

Skrevet

Uff da, stakkar venninna di. Sikkert kjempeflaut så får håpe hun ikke vet det kom på sofaen også. Bod skal forøvrig vaskes med kaldt vann. Men prøv å ha på flekkfjernerspray og la den virke. Ellers kan du jo prøve å vaske med klor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...