Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #1 Skrevet 28. september 2011 Og jeg vet ikke helt hvordan jeg skal reagere på den. Skal jeg le eller bli fornærmet? Hun fortalte at hun ikke kunne ha venner som var penere eller like pen som henne, for da følte hun seg mindreverdig. Det var uaktuelt å gå på byen med en gjeng der hun vurderte noen som penere, for da ville ikke gutta prate med henne eller spandere drinker på henne. Hun er faktisk over snittet pen, og sørger for at hun alltid får masse oppmerksomhet, og hun elsker det! Dette fortalte hun meg egentlig mer som fakta enn som en betroelse, men så kom jeg til å tenke på at vi er jo venninner! Vi har vært masse ute på byen sammen! Synes hun jeg er stygg da?!
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #2 Skrevet 28. september 2011 Høres ut som om hun har ufattelig lav selvtillit. Kansje hun trenger å høre at hun som person er et intressant og spennende menneske, og at hun ikke trenger utseende sitt for å bli lagt merke til. Men ja, jeg tolker det som om hun syns at hun selv er penere enn deg.. Jeg ville ledd av det
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #3 Skrevet 28. september 2011 oi oi oi!! Den er kjiip.. Tror nok jeg først hadde ledd og så blitt fornærmet da det gikk opp for meg at hun mener jeg ikke er like pen som henne.. hehe
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #4 Skrevet 28. september 2011 Ups! Trr ikke jeg hadde giddi å gå på byen med henne mer. Du kan jo fortelle henne grunnen til at du takker nei neste gang hun spør, hehe.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #5 Skrevet 28. september 2011 Jeg må jo nesten bare le av det, ja. Hun er nok penere enn meg, det skal jeg innrømme, men å sitte å vurdere hvem hun kan være venner med eller ikke basert på utseende synes jeg bare er teit! og selvfølgleig litt sårende siden jeg er "stygg nok" til å være vennen hennes. Dette er en jente som klassisk "glamour modell"-pen (syltynn, langt bleket hår og silikon), men samtidig er hun også klassisk pen dersom hun kler seg rett, hvilket hun ofte gjør. Hun kan seriøst få hvilken som helst gutt/mann hun vil, det har jeg sett mange ganger!
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #6 Skrevet 28. september 2011 Hyggelig venninne du har da? Neste gang kan du betror deg til henne at du ikke klarer å snakke med folk som er mer intelligent enn deg. For da vil du føler deg dum, også sier du bare at det er derfor du er venninne med henne....
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #7 Skrevet 28. september 2011 Da skal du si: JA DET ER JO AKKURAT SLIK JEG Å HAR DET!!! Grrrr...hahaha!
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #8 Skrevet 28. september 2011 Da får du si at du ikke kan ha venner som har ett penere indre enn det du har
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå