Gå til innhold

når tenker dere å reise hjem fra sykehuset?


lisstupp

Anbefalte innlegg

Om alt går bra denne gangen også, så reiser jeg hjem innen et døgn. (Kunne godt tenke meg å reise hjem samme dag, men har lang vei til sykehuset). Gjorde det sist også, og det gikk kjempefint. Med den første babyen var vi der til dag 4, det var fryktelig lange dager. Slapper av mye bedre hjemme. Hva har dere tenkt å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Med min første for 8,5 år siden var jeg der i 7 dager med den dagen han ble født pga keisersnitt, disse dagene var grusome pga en sykepleier som var helt ufordragelig så jeg bare lengtet hjem.

Med nr to var jeg i 5 dager med den dagen han ble født, da måtte jeg har blodoverføring på dag fire pga lav blodprosent. Denne gangen var det mye bedre å være på sykehuset så det gikk egentlig ganske fint å være der :)

Denne gangen blir jeg vel sikkert hivd ut på dag to eller noe he he ellers håper jeg at vi kan være der til jeg føler meg klar og sikker på alt, for selv om en har to fra før så er det ikke sikkert en er like sikker denne gangen men å hjem samme dagen er litt for fort for meg...tøff du som orker det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så sent som mulig... Trenger tid til å bli kjent med baby og å hvile ut efter lange, harde fødsler, hjemme er det rot og kaos og 3 små fra før som vil ha oppmerksomhet. Vært heldig og fått familierom alle tre gangene tidligere, håper på det igjen da det er lavsesong :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker å bli så lenge som mulig. Vet at hjemme venter det en hverdag med klesvask, matlaging og rydding. Skjønner at en vil fort hjem når det er førstemann, men når det er nr 3 eller 4, så har en mer behov for å slappe av, bli dullet med og late som en er på hotell:)

Så vil oppfordre flergangsfødended til å nyte tiden på sykehuset med bare den lille og pappaen...Men nå er det desverre bare lov å være 1-2 dager på noen sykehus...som haukeland, synest det er uansvarligt å tvinge mor og barn til reise hjem så tidlig. Men det er selvsagt pengene som bestemmer her..

Men uansett..lykke til med fødselen damer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at det ikke bare er meg som ikke har behov for å komme meg fort hjem. Håper selvfølgelig ikke at vi må være der veldig lenge men en 3 dager håper jeg på. Jeg å tenker på alt som venter hjemme med to aktive gutter, far i huset har godt av å få kjørt seg litt han også he he ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker to dager max, jeg er en veldig hjemmeskjær person så vil nok ikke klare å finne roen på haukeland. Så med en gang jeg får lov vil jeg nok hjem. Men er mitt første barn dette her, så hvem vet; kanskje jeg ikke får til å amme i det hele tatt og må bli 3 dager. Vil jo så gjerne ha dette på stell før jeg må dra hjem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reiser ikke hjem før de jager meg ut!! Har hatt noen fæle etterrier på nr. 2 og 3, og regner med at det bare er verre på nr. 4, så håper på å få bli på sykehuset til de er over ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...