Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #1 Skrevet 28. september 2011 I helgen var jeg ute med jobben, mange folk og det var ganske koselig. Så skjedde det som ikke skulle skje jeg ble alt for full, og endte opp med å kline med ei jeg jobber med. Er så flau. Det endte ikke opp der, vi gikk videre på byen og der traff jeg selvfølgelig ei venninne og vi tok den helt ut med klining og sex , ja hele pakka. Nå er jeg bare flau, har vært på jobb, tok meg egenmelding. Vet ikke hva de på jobb har fått med seg og min venninne har kun sendt meg meld takk for i natt meld. Lyst å grave meg ned.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #2 Skrevet 28. september 2011 uff, litt kjipt, ja.....du må nok bare stå i det, kom deg på jobb med hevet hode. Er jo verre ting som har skjedd, snart er alt glemt:))
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #3 Skrevet 28. september 2011 He he du må nok bare face det og komme deg på jobb. Jo lengre tid jo verre blir det
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #4 Skrevet 28. september 2011 Jeg har vært i samme situasjon. Jeg var flau i mange uker etterpå, men vi er nå venner den dag i dag. Nå ler jeg bare av hele situasjonen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå