Gjest Ingen skal få! Skrevet 28. september 2011 #1 Skrevet 28. september 2011 Syk under oppkjøring - spyr ved avkjøring Syk på bursdagen til barna idag Mann som også er syk - men hvem får sove? Vært syk i to uker - fått sove? Nei Mannen Elsk: Fanta
Gjest sug lut Skrevet 28. september 2011 #2 Skrevet 28. september 2011 Hat: at hatinnlegget mitt her ikke ble lagret. at jeg derfor må gjenta meg selv: hater hu der og hu derre og hu andre, samt han, han og han.
Anne-B. Skrevet 28. september 2011 #3 Skrevet 28. september 2011 Hat: Slitne føtter. Butikkjobb gir i tillegg åreknuter, dritt. Penger. Regn. Å ikke ha regnbukse. Å ikke ha støvler. At skobutikken var utsolgt for de fine støvlene jeg skulle ha. At dama på skobutikken "ikke kunne love at hun kom til å huske å si fra når de kom inn."
bIomstre Skrevet 29. september 2011 #4 Skrevet 29. september 2011 ELSK! At radioplatesnurreren bestemte seg for å spille Lundell og Oppna landskap akkurat når jeg var trøtt og sur og i bilen på vei til jobb. Sammen med at jeg hadde tatt bryet med å lage iskaffe to go så ble det ikke så ille å kjøre til jobb før 7 (etter nok en natt med urolig 3-åring i senga) likevel :-) Hat ...nei, orker ikke det akkurat nå, senere kanskje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå