Gå til innhold

Hjemmeværende/syk/AAP


Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om de er noen som har erfaring fra å søke AAP når du/dere har vært hjemmeværende og har blitt syk.

Hvordan fungerte det ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kommer ann på syk. men er du så syk at du ikke kan delta på noe så må du ha sykmeld, men er du frisk nok så må du delta på ting.

 

mer vet jeg ikke.

Skrevet

Kan gjøre ting, men ikke regelmessig. Siden de ikke er så lett å si hvilken dag smertene sitter som en klo.

Vet at legen må sansynlig gjøre at jeg er arbeidsufør 50% eller mer.

 

Men det er hva erfaring andre som har vært igjennom en slik prosses som er interesant.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...