Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #1 Skrevet 28. september 2011 da gutten kom hjem etter å ha vært hos pappaen sin i helgen. Han skulle på do og la da dopapir i doen før han settte seg. Spurte han hvorfor han gjorde. Da sa han at han hadde lært av pappaen sin. For da slipper han og vasker doen etterpå hvis det skulle være rester etter nr.2 etter at han han skyllt ned. Grunnen til at jeg fikk sjokk er fordi pappaen hans er ikke den huslige typen eller den mest renslige....
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #2 Skrevet 28. september 2011 Det gjør mannen i huset her også
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #3 Skrevet 28. september 2011 Skjønner ikke helt. Er du sjokkert fordi det viser seg at pappaen er huslig og renslig likevel?
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #4 Skrevet 28. september 2011 Sånn gjør jeg også.. Ser ikke problemet ditt? Kanskje faren har plukket opp dette tipset og har lært sønnen deres det?
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #5 Skrevet 28. september 2011 Hahaha, så endelig har han lært! :-) Positvit sjokk ihvertfall, kunne jo vært verre!
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #6 Skrevet 28. september 2011 Ja, det var positiv sjokk. Da vi bodde sammen så viste han ikke til noe tegn når det gjaldt renslighet, så det var en positiv overgang. Hilsen HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå