Gå til innhold

Denne slettingen begynner å gå meg på nervene!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jobber dere ikke ut fra vær varsom plakaten??

Det blir bare synsing og tøys i slettingen som foregår for tiden!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det virker som det har blitt litt hysterisk....

Skrevet

Nei jeg synes det er bra. Fordi at for noen år siden var det en i media som ble hengt ut her på forumet. pga penis bilde.. og da ble det faktidsk tatt opp i nyhetene om dette forferdelige forumet her., Å det vil vi jo ikke??? ENIG.

Skrevet

Det som ble sletta nå var vel kjendis-utroskap tråden? Det ventet jeg i såfall på. Vi var jo litt slemme. :) Man kan ikke for eksempel si "jeg vet at Stoltenberg er utro" selv om han er norges mest offentlige person nå for tiden. (Ingen sa det, og det er han neppe.) Da blir det sletting. Men det var gøy så lenge det varte. Fikk en eller to smålattere ut av tråden. ;)

Skrevet

Dårlige nerver? Det finnes hjelp for slikt. Ryktespredning er fremdeles ikke god tone.

Skrevet

Jeg har bare opplevd en sletting som var urettferdig her inne, og det er leeenge siden. Da ble setningen "Har dere hørt at XXX XXX har kommet ut av skapet" med link til artikkel, slettet fordi det visstnok var uthengning av denne latinske artisten som alle visste var homofil. :)

Skrevet

Ha, jeg vet hvem du mener og jeg prøver meg: Ricky Martin!

Tygg på den, modde:)

Skrevet

Hei alle sammen.

At vi sletter innlegg her, skjønner jeg kan være irriterende.

Men nå prøver vi å få en bedre tone her inne, og vi har også prøvd å formidle reglene her inne.

Så svaret er vel nei, vi jobber ikke bare ut i fra vær varsom-plakaten.

Det at rykter om kjente personer blir diskutert, at man slenger med leppa over en lav sko og at respekten for andre går ned. Ja, det prøver vi å gjøre noe med.

Men har dere innlegg som dere er veldig uenige i, så må dere gjerne komme med konkrete tips. Så kan jeg prøve å forklare nærmere hvert enkelt tilfelle.

Elin.

Skrevet

Noen ganger er det vel heller hva vi diskuterer her inne som er problemet.

Dette er et forum for gravide og småbarnsforeldre.

Det ska ikke være et rykte-forum, et henge ut-forum, eller et disse er lesbiske og homofile-forum.

Så hvis alle bruker hodet litt, så kommer dette til å gå kjempebra!

Elin :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...