Gumman :-) Skrevet 28. september 2011 #1 Skrevet 28. september 2011 Her er det store blødninger i dag. Er på konferanse med jobben langt hjemmefra også... På tur til legevakt nå da! Fy, hvor pyton!! :-(
Gumman :-) Skrevet 28. september 2011 Forfatter #2 Skrevet 28. september 2011 De på legevakta var veldig hyggelige, men ble ikke noe klokere akkurat. Fikk beskjed om at d var for tidlig for UL, så de tok blodprøve og jeg fikk beskjed om å reise hjem og å dra på legekontoret for ny blodprøve i morgen... Blør ikke lenger og har ikke hatt noen store smerter, men legen mente styrtblødningen sannsynligvis var aborten og at det var over. Så må vel bare innse at h*n er borte! Nå sitter jeg på toget på tur hjem og gleder meg til å få ta lillegutt på fanget og gitt han en skikkelig go klem.. Krysser fingrene for alle dere andre!
krølle... Skrevet 28. september 2011 #3 Skrevet 28. september 2011 Huff så trist å lese ;( Sender deg en stor trøsteklem! Og så krysser jeg fingrene for at blodprøven i morgen viser at alt likevel er i orden.... XXXXX
ariel78 Skrevet 28. september 2011 #4 Skrevet 28. september 2011 Så trist! Ekstra kjipt når man er langt unna hjemmefra og.. Håper det går bra og du blir snart gravid igjen. Klem
Gumman :-) Skrevet 28. september 2011 Forfatter #5 Skrevet 28. september 2011 Takk, damer! Har blødd mer i kveld, og mistet alle symptomer, så har ingen forhåpninger til morgendagens blodprøve. Og det blir nok ikke mer prøving på oss heller, far i huset er tydelig på at han ikke takler flere prøvinger (vi brukte 3 år på førstemann og d var steiktøft) og d må jeg vel bare respektere, selv om jeg synes det er vanskelig å godta at junior forblir enebarn! Krysser fingrene for dere alle sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå