Gå til innhold

Det var nok for godt til å være sant!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det store blødninger i dag. Er på konferanse med jobben langt hjemmefra også...

På tur til legevakt nå da!

Fy, hvor pyton!! :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De på legevakta var veldig hyggelige, men ble ikke noe klokere akkurat. Fikk beskjed om at d var for tidlig for UL, så de tok blodprøve og jeg fikk beskjed om å reise hjem og å dra på legekontoret for ny blodprøve i morgen...

Blør ikke lenger og har ikke hatt noen store smerter, men legen mente styrtblødningen sannsynligvis var aborten og at det var over. Så må vel bare innse at h*n er borte!

Nå sitter jeg på toget på tur hjem og gleder meg til å få ta lillegutt på fanget og gitt han en skikkelig go klem..

Krysser fingrene for alle dere andre!

Skrevet

Huff så trist å lese ;(

Sender deg en stor trøsteklem!

Og så krysser jeg fingrene for at blodprøven i morgen viser at alt likevel er i orden.... XXXXX

Skrevet

Så trist! Ekstra kjipt når man er langt unna hjemmefra og..

Håper det går bra og du blir snart gravid igjen.

Klem

Skrevet

Takk, damer!

Har blødd mer i kveld, og mistet alle symptomer, så har ingen forhåpninger til morgendagens blodprøve. Og det blir nok ikke mer prøving på oss heller, far i huset er tydelig på at han ikke takler flere prøvinger (vi brukte 3 år på førstemann og d var steiktøft) og d må jeg vel bare respektere, selv om jeg synes det er vanskelig å godta at junior forblir enebarn!

Krysser fingrene for dere alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...