Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #1 Skrevet 28. september 2011 Når det er snakk om at noen blir dårlig behandlet av mannen sin, så er det så mange som sier at "de ville aaaaldri valgt å få barn med en slik mann", "jeg ville aldri latt meg behandle slik" osv. Hva med litt forståelse for at man kan ta feil om en person, en person kan forandre seg osv. osv.? Det er jo ikke mange som frivillig velger en idiot som behandler en som dritt, alle må jo skjønne at folk kan være uheldige? Blir så lei av typen "jeg er så flink og pen, derfor ventet jeg til jeg fant den perfekte mann, og så kjøpte vi det perfekte huset og fikk de perfekte barna våre..."
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #2 Skrevet 28. september 2011 Men det er jo derfor de sitter å kritiserer,fordi de ikke har det no bedre selv. Man vet jo aldri hvordan livet blir med en ny mann. Tror nok alle starter med samme håp
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #3 Skrevet 28. september 2011 Så det som egentlig plager deg er dine egne mindreverdighetskomplekser, HI?
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #5 Skrevet 28. september 2011 09.40 Kryp tilbake i senga å stå opp med rett fot Ok
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #6 Skrevet 28. september 2011 Ref. : "Blir så lei av typen "jeg er så flink og pen, derfor ventet jeg til jeg fant den perfekte mann, og så kjøpte vi det perfekte huset og fikk de perfekte barna våre..." Man bør sette seg selv såpass høyt at man velger den rette mannen for seg, den perfekte mannen for seg. Synes du virker som en person med litt mindreverdighetskomplekser jeg også HI. Jeg har forståelse jeg, men jeg kan ikke forstå hvorfor enkelte lar seg behandle veldig ufint av sin partner. Hvorfor skal jeg forstå?? Jeg kan ha empati, men jeg nekter å forstå.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #7 Skrevet 28. september 2011 Uff, da! Landet jeg på dine ømme tær i det jeg trådte ned, kanskje?
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #9 Skrevet 28. september 2011 HI her.. Jeg har et barn som jeg var alene med i fire år, før jeg fant min drømmemann. Han er en kjempesnill kjæreste og en super far. Men jeg tror bare ikke at jeg på forhånd kunne visst at alt skulle bli så bra, jeg bare valgte å satse på han og var heldig. Ja HELDIG! Hadde han forandret seg etter fødsel, eller på annen måte plutselig endret atferd, så kunne jo ikke jeg (mest sannsynlig) ha forutsett det på noen måte. Folk kan nemlig forandre seg, både til det verre og til det bedre. Derfor syns jeg, og det har jeg lov til å mene, at når noen søker råd om vanskelige forhold her inne, at det blir nedlatende å svare: "Jeg kan ikke gi deg noen råd, fordi jeg aldri ville fått barn med en slik mann" osv. Man vet aldri hvordan ting kan bli i fremtiden!
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #10 Skrevet 28. september 2011 Vet du, jeg skjønner det at personer kan endre seg over tid, men om du blir sammen med en fantastisk fyr og alt er rosenrødt og fint, han er kjempesnill og forståelsesfull så blir han ikke plutselig en dritt over natta. Ingen gjør det, de viser alltid tegn på forhånd. Da bør jo varsellampen gå av!
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #11 Skrevet 28. september 2011 Mitt liv har lært meg at en aldri skal si aldri....... En vet ikke alt, og fremtiden er et mysterum for alle. Selv med planer er den det. Så å si at en aldri ville gjort det eller det.... Tja, det vitner vel egentlig bare om lite erfaring, kanskje?
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #12 Skrevet 28. september 2011 Velkommen til DinBaby. Her blir HI angrepet uansett hva hun spør om eller sier...
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #13 Skrevet 28. september 2011 Det viser seg ofte (kjenner til en del som kun treffer "idioter" på ulike plan) når det kommer til menn. Ingen har skjønt noe, før det var for sent. hverken damene eller omgangskretsen til disse. Men etter de ENDELIG er ute av forholdet, så viser det seg ofte at helt fra STARTEN av har det skurret. Mannen har krevd ting, sagt ting og/eller gjort ting som "Normale" kvinner ville reagert på med EN gang..At mannen, den første helgen man offisielt sett er PAR; kritiserer at damen sminker seg før hun går og handler brød og smør i butikken,- når hun ALLTID hat gjort det,- og han VET det,- da bør det ringe ei bjelle....At mannen finner på påskudd for å takke nei eller viser skuffelse første gang hun skla på vennindekveld etter de er blitt sammen, er en annen ting man bør tenke på.. Om mannen sier,- "da dreper jeg deg";- om du i starten av forholdet sier hvordan han vil reagere på utoskap,- så bør det OGSÅ ringe en bjelle, samme hvor mye han smiler og ler det bort etterpå...Normale menn finner ikke på og si sånt i starten på et forhold.. HVER gang det har vært snakk om menn som har vist seg og "bli" idioter, psykopater eller noe annet,- så har de fra STARTEN vist det,- men kvinnen har bare ikke "trodd det var noe farlig:":...Nå så historien gjentar seg med mann nr 2, 3, 4 og 5....KANSKJE man skal ta disse små tingene på alvor...Som flertallet av "normale" kvinner ville gjort? Neida, finnes de som ER skikkelig uheldige, menn som får diagnoser/sykdommer som først slår ut senere i det voksne liv etc, men veldig ofte, om man spør, så kommer det frem slike hendelser fra TIDLIG i forholdet.....Derfor tror jeg mange, som jeg, som føler at alt FOR mange, lar seg blende av vakre ord og unnskyldniger, og som lever i tro at når vi får barn,- DA vil han bli bedre mann og kjæreste....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå