Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #1 Skrevet 28. september 2011 rett og slett hater de...i går da jeg tok den store hvite fikk jeg liksom ikke svelget den ordentlig ned, og slet med å ikke kaste opp i går kveld da jeg la meg, da jeg kjente den der.. Nå kjenner jeg den fortsatt, og kikka nedi halsen..og jammen ligger den ikke helt bakerst der... Hva gjør jeg for å få den bort?? Har spist kjeks, knekkebrød, drukket masse vann..men den rikker seg ikke. Det er så ubehagelig!
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #2 Skrevet 28. september 2011 Om du spiser sunn mat og får i deg nok vitaminer via kjøtt/fisk/frukt/grønnsaker og gjennom andre matvarer så trenger du da ikke å ta vitaminer. Jeg tok kun folat. Ikke noe mer enn det.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #3 Skrevet 28. september 2011 Det forrige svangerskapet mitt spiste jeg bare folat..men da fantes vel ikke disse svindyre gravidvitaminene. Men fikk beskjed av legen min å ta disse..men jeg kan ikke fordra de 4 tabletter hver dag..gud bedre, hehe.. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå