Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #1 Skrevet 28. september 2011 http://www.kk.no/878891/er-du-klar-for-denne-trenden Det er ikke jeg...
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #3 Skrevet 28. september 2011 Haha, luftig og godt iallefall. men fysj så stygt!
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #4 Skrevet 28. september 2011 Jeg håper ingen blir klar for den jeg!!
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #5 Skrevet 28. september 2011 Jja hvorfor ikke..se ut som man har briller på puppisene! Hærlig!
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #6 Skrevet 28. september 2011 hehe... Du kommer ikke til å se meg med det, for å si det sånn Men kanskje med den turkise øyeskyggen...................... hehe
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #7 Skrevet 28. september 2011 Ja, men forutsetter en pen bh under i mitt tilfelle;)
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #8 Skrevet 28. september 2011 Heller det enn tights og tunika i hvertfal. Det er stygt det!
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #9 Skrevet 28. september 2011 Ser ut til å være fra en eller annen film, det med "avklippet" på puppene. Husker ikke hvilken.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #10 Skrevet 28. september 2011 Ja, den rosa cardiganen med hull til puppene, hadde jp vært super nå til amminga, hi hi;)
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #11 Skrevet 28. september 2011 Hehe, du snakker om Man Girls!!! Det var det første jeg også tenkte Kunne nok ikke gått med det selv nei, men time will show
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå