Gå til innhold

Er det fler som har 2-3 åringer som min?

Anbefalte innlegg

Skrevet

må fly rundt her konstant med vaskeklut, mopp, støvsuger og jif-sprayen etter min 2,8 åring.. den lysegrå sofaen er full av flekker pga henne ( min verste investering sålangt) pluss at hun fortsatt griser HVER gang hun spiser..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jada. *rekker opp hånden*

Pluss at alt hun har i hendene sliper hun bare på gulvet når hun kommer på noe annet.

Skrevet

Haha 9.11, min og... Hele saltbøssa min ble tømt over hele kjøkkenet det ene minuttet jeg var på do, for da hadde jenta klatret på stolen, og fått tak i den.. HI.

Skrevet

huff unnskyld jeg må le litt! Er de sofaen el 2,8 åringen som er en dårlig investering?

hihi

Skrevet

Hehe siktet mest til sofaen da :P Tenkte bare jeg kunne dekke den fine grå sofaen med pledd, men hjalp det? Neeeida..

Skrevet

Ja - jeg kan jo legge til at mi si er 8 år og enda ikke tatt seg sammen. Altfor mye tanker oppi det lille hodet der og hennes oppfatning av å ha ryddet rommet sitt er å ha gjemt alt under dyna ....;-S

Skrevet

Nei mine sittr og spiser og drikker rundt bordet på kjøkkenet, så jeg slipper mat og saftsøl der det ikke hører hjemme! Enklere å tørke av bordet enn å hive sofan i maskina!

Skrevet

Ja, hun har visst den teorien der tror jeg. Hun virker iallefall veldig overraska hver gang jeg "finner" det ...;-P

Skrevet

Søren å... jeg har lyst på grå sofa! Men jeg har ei på 5 mnd, en på snart 2 og ei som akkurat ble 3.

Så da er kanskje det en dårlig ide....? :P

Skrevet

Det er en dårlig ide ja.. Hvertfall med to små rotekopper i samme alder ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...