Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #1 Skrevet 28. september 2011 Jada jeg vet alt det der at man skal være snill og grei osv. men akkurta nå trenger jeg noe annet å fokusere på og det litt kjapt. Det er ikke sikkert at jeg gjennomfører alt, men av tidligere erfaringer vet jeg at planlegging av hevn også kan hjelpe på psyken. Så her er saken: Jeg var sammen med verdens hærligste som bare var så utrolig snill og grei. Så ble jeg gravid uten at det var planlagt, var i sjokk først, men vendte meg rakst til tanken og begynte å glede meg, han ønsket helst abort i starten men det lot jeg meg ikke overtale til. Så i slutten av forrige uke (uke 11) mistet jeg babyen og var helt knust. Bare det at jeg var alene når det skjedde gjorde sitt til at dette tok hardt på meg så så klart klaget jeg, skulle vel egentlig bare mangle. I helgen ble nærmest alt en krangel og i dag dumpet han meg via en e-post. Joda jeg har sagt 2 stygge ting jeg også som at jeg ønsker et barn til og om han ikke vil være med så tar jeg meg en Danmarkstur og at han og familien sikker var glad når jeg mistet babyen. Men før jeg sa dette hadde han sagt til meg at han ville ha barn om 6-7 år (da ville jeg være for gammel), han har sagt at familien hans ikke ønsket dette og at jeg hadde lurt han og blitt gravid, noe jeg ikke gjorde for var ikke helt klar for det den gangen selv. Så i dag har han bare sendt meg stygge e-poster, jeg har klart å holde hodet klart og svare saklig at jeg trenger at vi setter oss ned og snakker sammen. Det er det siste jeg har bedt mye om i dag uten å bli hørt. Så nå har han også slettet meg som venn på Facebook enda jeg ikke hadde gjort noe 'galt' der. Ikke hadde jeg deppet der og ikke hadde jeg plasert ut noe upassende på hans vegg. Men han er fra et land der man helst ikke skal vise for mye følelser så i ren forbannelse la jeg ut et koselig bilde av oss på stranden i sommer og jeg har mange av hans venner og familie på min liste også. Men hva annet kunne jeg gjort for å ta igjen måten han behandlet meg på? Han vet jeg sitter her hjemme uten noen å snakke med foruten om sønnen min og jeg vil han skal ha det bra. Jada skal også til lege og be om sykemelding og time hos psykolog men det siste vil nok helt sikkert ta tid derfor trenger jeg noe nå!
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #2 Skrevet 28. september 2011 Dårlig gjort, ja, men hevn? Nei. Om fokuset er på hevn så vil du aldri komme deg videre. Vil du ikke videre?
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #3 Skrevet 28. september 2011 Sikkert lett det for de som har noen de kan snakke med, dessverre så er jeg ikke så heldig. Og som jeg skrev tanke på hevn er også en måte å komme seg videre på.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #4 Skrevet 28. september 2011 Veldig trist at du mistet babyen din. Men jeg syntes ikke denne mannen har gjort noe som bør hevnes
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #5 Skrevet 28. september 2011 Vis at du klarer deg uten han!! Hevn nok!! Ikke send han stygge mld, det slår tilbake på deg!! ikke bry deg... Ikke lett, men er vel i lengden best!!
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #6 Skrevet 28. september 2011 Hevn vil ikke hjelpe deg noen veier uansett..Ignorer han og kom deg videre. Å abortere er nok hardt, men er slettes kke uvanlig før 12 svangerskapsuke dessverre Hva hjelper det deg å klandre noen? Jeg skjønner olle helt hva du vil med dette innlegget?
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #7 Skrevet 28. september 2011 Kan ikke skjønne hva du skal havne deg for. Blås i han, drit i familien hans. Hev deg over de, la de komme til deg
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #8 Skrevet 28. september 2011 Sier som 8:11: Vis for alle at du har det bedre uten han! Kjøp deg noen nye klær, gå til frisøren, dra på byen og ha det gøy. Gjør ting som får deg til å føle deg bra, det er den beste hevnen og den går ikke utover noen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå