Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #26 Skrevet 27. september 2011 ja, jaffal. eller disse med statusoppdateringer som dette: "idag har jeg vært på skolen, jobbet såå mye med eksamen, nå spiser jeg en skive med makrell i tomat før jeg skal ut å trene styrke på treningssenteret. håper jeg når bussen." ærlig talt- få deg en dagbok!
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #27 Skrevet 27. september 2011 Godt dere damer ikke må se på oss hver dag. loool Jeg har rosa hår og heltattovert arm. Jeg bruker og tigths som bukse, men har null overflødig fett og ingen celluitter. Mannen min er deilig med sitt nydelige lange hår (det er ikke fett og han går ikke i skinnbukser. ) Og så har han plugger i øra. <3
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #28 Skrevet 28. september 2011 - Jenter som går med miniskjørt på vinteren. - Fulle, vulgære og rølpete kvinnfolk. - Banning. - Skinnmagre jenter i for trange klær, så bein er synlige. - Hvite mennesker som har solt seg skikkelig brune. - Plugger i ørene. - Store, fargerike tatoveringer. - Minimalisme. - Folk som går kledd som alle andre. - Tjukke folk med veldig trange klær i glinsende materiale. - Mannfolk med sminke, nappede øyebryn ol. - Påtegnede øyebryn. - Dårlig sminke (Blekt sminkede lepper, knallrøde lepper, for mye pudder)
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #29 Skrevet 28. september 2011 - Bråkete, høylytte kvinnfolk som flirer høyt på kafeen - MENN som napper og farger øyenbryna, ala han i 71 grader nord - Mennesker som kjefter på barna sine ute blant folk
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #30 Skrevet 28. september 2011 Og lange negler! Både på kvinner og menn!
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #31 Skrevet 28. september 2011 - Ihjelbleika platinablondt hår, 4 lag med maskara, 5 lag med nærmest svart brunkrem og i tilegg masse lipgloss. Og gjerne da parkas fra Canada Goose.. Trend her iallefall. + Stoooore perleøredobber. Ikke glemme de. - Røyking. Så forbanna harry.. Når ALLE røyker, og spess da i bil.. Syns det ser trashy ut. - Folk med valker og for korte gensere.. - Fulle folk som er direkte usjarmerende. - General-Løs-snusleppe på menn.. sånn svææær bul. - Skikkelig hårete mannfolk.. rygg, mage, rumpe osvosv
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #32 Skrevet 28. september 2011 * Folk som kjefter høyt på barna offentlig, verre de som drar de i armen eller så faktisk en gang en dame som lugget ungen sin skikkelig fordi hun ikke hørte. * Folk på facebook som alltid skriver <3 barnets navn <3 ALLTID, og de er ikke 3 uker... f.eks <3 Mari <3 har vært litt sutrete idag, men det gjør ikke noe, <3 mari <3 er best! * Foreldre som banner i dagligtalen når de snakker med barna f.eks "kan du drite i å være så jævla sutrete" Det vriiir seg inni meg. * Folk som oppdaterer statusen med usaklige mye skrive feil. "damma lagde drit dig middag mens jeg har vert å jobba" *Foreldre som ikke hilser på andre foreldre når man levere i bhg/skole. * Barn i støvletter, miniskjørt og mavetopper. (sånne skinnstøvletter lignede voksne damer sine, ikke vanlige vinterstøvletter) Canada Goose, bleket hår og thigts med barnevorn med mye mønster og gjerne rosa Svette rødhårete menn, ÆSJ Menn som leier kjæresten sin, men snur seg og ser slibrig på puppene dine Ustelte menn Kviser, jaja alle kan få det jeg også ofte men det er likevel ekkelt og stygt!
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #33 Skrevet 28. september 2011 folk som går offentlig med onepice...fiss.. overbleika hår.. enig med deg HI, fulle kvinnfolk er en ting, men fulle damer med så korte skjørt at man ser musa å høyyyye sko.. det er fælt det.. aalllt for tykke mennesker som går i aaalt for små klær..
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #35 Skrevet 28. september 2011 Jeg signerer voksene med sekk! Det er et særnorskt fenomen og en uting! Gjerne i kombi med allversjakke og sandaler med sokker i *grøss*
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #36 Skrevet 28. september 2011 Snørrete, bråkete, uoppdragene unger! Og foreldrene deres som syntes det er helt ok at den ekle poden dominerer enhver sosial sammenkomst uten å irettesette oppførsel.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #37 Skrevet 28. september 2011 Gravide som røyker eller drikker. Eller mennesker som røyker inærheten av andre barn eller voksene!Fysj og fysj, hold uvanen deres for dere selv!
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #38 Skrevet 28. september 2011 Grilldress Hvite strømper Ettervekst Damer uten BH Menn med hårete brystkasse, åpen skjorte og mange gullsmykker. Ballerinasko på voksne Wallstickers (går ann på et barnerom, men bare der også). Pyntesåper med sløyfe på og tusen nåler i. Pyntelys Billige jeans Ellers er jeg enige i det meste her over. Det vemmeligste jeg ser er menn med lang hår...grøss.
Hufsla Skrevet 28. september 2011 #39 Skrevet 28. september 2011 tattoveringer! trutmunner langt, tynt hår onepiece på voksne røyking for trange klær folk som bærer på hundene sine store barn med sutt
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #40 Skrevet 28. september 2011 Voksne mennesker som smatter på tyggegummi. Grøss.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #41 Skrevet 28. september 2011 Jeg er enig i så og si ALT her Spiselyder generelt (grøss) shorts og UGGS (bestem dere, er det varmt eller kaldt?) damer med diiiigre tattiser oversminka jenter HAREMSBUKSER, spesielt de med skrittet nedpå knærne (grøss igjen) menn med vesker, sminket osv uren hud (utover det "normale". Altså ala krater i ansiktet)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå