Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #1 Skrevet 27. september 2011 å vær så snill og spar dere om dere bare er ute etter og bråke jeg er sykemeldt pga risikosvangerskap, og har ingen mulighet til og gå til den jobben jeg har nå pga det. jeg er også alenemor med 2 barn. nå har det seg slik at NAV stoppet overgangsstønaden min fra og med juli, pga papirer de ikke klarer og sende seg imellom. alle sparepengene mine er brukt opp nå pga det, og de har ennå ikke klart og rydde opp i det rotet de har laget. sykepengene mine utgjør ca 8000 i mnd, barnebidrag fra faren har jeg ikke sett noe til på mange mnd( det skal gå igjennom nav) regningene har hopet seg opp, og nå vet jeg IKKE hva jeg skal gjøre
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #2 Skrevet 27. september 2011 Da søker du hjelp på sosialkontoret. Krisehjelp tar 48 timer max. Søk også om bostøtte. Be om et møte med nav og forklar så kan de hjepe deg, også med farsbidrag.
Gjest marie-s Skrevet 27. september 2011 #3 Skrevet 27. september 2011 Ta deg en tur på sosialkontoret noen steder kan du få nødstøtte. Se også om du kan få snakket med en økonomi rådgiver der. Ring til de der regningene har hopet seg opp og få til en ordning.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #4 Skrevet 27. september 2011 skal dra innom nav i morgen, men er så himla flaut, vi bor på en pitteliten plass, og 2 av de som jobber der og styrer med mine saker, er mødre til klassevenniner og barnehagekompiser, og vi omgås på privaten :/
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #5 Skrevet 27. september 2011 + at denne mnd har jeg har 20 000 i uforutsette utgifter :/ bilen døde, og vaskemaskin døde, er helt avhengig av begge deler, + at sofaen har fått masse pene store hull etter en klippeglad liten pjokk :/
Gjest marie-s Skrevet 27. september 2011 #6 Skrevet 27. september 2011 sofaen kan fikses med et teppe for nå. Er du sikker på at vaskemaskinen er død? Jeg har hatt problemer før også viste det seg at lo-filteret var fult. Er den ødelagt så sjekk om du finner en brukt på finn.no eller et annet sted. Og er du avhengig av bilen så sjekk på ulike verksted først før du setter den inn, prisene kan jo variere.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #7 Skrevet 27. september 2011 Lykke til, håper det ordner seg! Men sofaen får nok vente.. Legg noe stoff eller et teppe over i mens.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #8 Skrevet 28. september 2011 sofaen er pent dandert med ett pledd bilen tok jeg på billigste verksted, og vaskemaskin var helt kaputt, selve motoren som takket for seg med røyk og en salutt. var innom nav i dag og pushet på de, så får vi se hvor lenge jeg må vente, det ble først opp som hastesak
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå