Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #1 Skrevet 27. september 2011 Jeg har hatet meg selv i flere år, Jeg esker mannen min mer enn ord kan si. Jeg hater alt med hva jeg har gjort, jeg har aldri vært han utro men gjort omtrent alt annet enn kan gjøre jeg hater meg selv...
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #2 Skrevet 27. september 2011 Da må du starte på en stor jobb; å begynne å like deg selv. Det fortjener du. Legg det vondebak deg, tilgi deg selv, og gå videre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå