Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #1 Skrevet 27. september 2011 eller er det grusomt ekkelt å svelge tran...
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #2 Skrevet 27. september 2011 Nei er du gal! Smaker jo helt for jævlig!
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #4 Skrevet 27. september 2011 Er den med sitron smak ekklere enn den uten smak?Trodde sitronen var bedre jeg.Vet jeg burde prøvd tran.Har aldri smakt det og vet ikke om jeg tør heller.Hva med deres barn.drikker de tran??
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #5 Skrevet 27. september 2011 Vi tar tran hver dag, og bruker den med sitronsmak. Det er ikke akkurat godt, men det er ikke vondt heller. Cluet er også å få brukt den opp mens den er ganske fersk, for etterhvert smaker den mindre godt, for å si det slik (også godt innenfor holdbarhetsdato).
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #6 Skrevet 27. september 2011 Ja. Den med sitron synes jeg faktisk smaker myyye bedre. Brekker meg av den andre. Verdt å prøve!
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #7 Skrevet 27. september 2011 Har smakt tran en gang i hele mitt liv, og har aldri kastet opp så mye. Verken jeg, min samboer eller noen av ungene tar tran. Og gjett hva! Vi er like friske som alle andre, og går overhodet ikke rundt og er syke hele tida:)
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #8 Skrevet 27. september 2011 Ja, drikker tran hver dag. God og god, helt grei hvertfall. Smaker ikke direkte vondt synes jeg. Har aldri prøvd uten sitron og det har jeg heller ikke tenkt til.
Gjest sug lut Skrevet 27. september 2011 #9 Skrevet 27. september 2011 All tran smaker balle. Og ikke på en god måte.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #10 Skrevet 27. september 2011 Jeg tar trankapsler. Jeg er 30 år gammel, men ikke pokker om jeg drikker tran. SÅ voksen er jeg ikke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå