Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #1 Skrevet 27. september 2011 er hjemme i permisjon(ulønnet) i et halvt år ekstra med vår lille gutt. Jeg har da 4000 kroner utbetalt i mnd. som blir brukt til mine regninger. Nå samboer drar på jobb legger han kortet sitt igjen hjemme slik at jeg kan handle med det.. er dette veldig uvanlig?ifølge ei venninne er jeg såååå heldig:P
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #3 Skrevet 27. september 2011 Min legger ikke igjen kortet sitt for det trenger han jo selv. Men jeg bruker kredittkort som han betaler. Men så shopper jeg ikke annet en mat og ting som er nødvendig til ungene.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #4 Skrevet 27. september 2011 Er og har vært i samme situasjon som deg en stund nå. Min mann legger ikke igjen kortet, men han overfører penger som jeg skal ha å handle med. Men jeg handler kun det nødvendigste, mat og div til husholdningen. Sjelden jeg bruker hans penger på meg selv. Kunne selvsagt gjort det, men det hadde vært med bismak. Så jeg vil ikke akkurat kalle meg heldig. Har til nå hatt kontantstøtte som jeg har brukt til mine utgifter, men nå er han jeg har fått kontantstøtte for begynt i bhg, så nå er det kun barnetrygd som kommer inn på min konto.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #5 Skrevet 27. september 2011 vil ikke si det er uvanlig, om man har penger til det. Det hun mener, er vel kanskje det at du er heldig som har økonomi til å være hjemme ekstra i et halvt år Kos deg
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #6 Skrevet 27. september 2011 kjøper også bare ting til barnet som det trenger eller mat til oss da....KAN finne på å kjøpe en ting til meg selv en gang iblant, men det er sjelden:P HI
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #7 Skrevet 27. september 2011 hehe kan jo hende det var det hun egentli tenkte ja:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå