Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #1 Skrevet 27. september 2011 Han skulle være hjemme med barna da jeg skulle på foreldremøte i bhg som startet kl 1930. Eldste hadde bla spist hvitløk i middagen, en lukt han ikke liker. Da klokka var 19.00, sa han at jeg måtte være hjemme da han ikke klarte lukta. Jeg måtte da ringe min mor som bor 10 min unna motsatt vei, levere eldste der og haste videre til bhg. Greit jeg glemte meg ang hviltløken, men hallo...
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #3 Skrevet 27. september 2011 Og han er ca 4-5 år? Herlighet, du burde bare ledd og dratt.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #4 Skrevet 27. september 2011 Kunne ikke han dratt på foreldremøte da??
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #5 Skrevet 27. september 2011 Veldig sympatisk. Fikk vondt av gutten da han satt i bilen og sa "Mamma, jeg skulle ikke spist hvitløken." HI
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #6 Skrevet 27. september 2011 Herlighet, det var da også en grunn til å ikke klare å være hjemme... Men når det da først var sånn så kunne vel "gubben" din gått på foreldremøte istede så slapp han å kjenne på lukten og du fikk slappet av..;-) (hehe... men kanskje stor sannsynlighet for at andre foreldre også hadde spist hvitløk så han hadde vel ikke klart å vært der heller...)
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #7 Skrevet 27. september 2011 Dette KAN da ikke være seriøst?? Trodde med en gang det var guttungen som ikke likte lukten, men mannen?! Og derfor kan han ikke passe på ungen?? Nei, jeg må ha misforstått noe.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #8 Skrevet 27. september 2011 Han drar bare ikke på foreldremøter. Dessuten måtte jeg dra da jeg sitter i styret. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå