Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #1 Skrevet 27. september 2011 ...personer som er her inne på BIM kanskje spesielt på Anonymforum. Det meste er jo bare sørgelig å lese. Hvor er det blitt av alle de glade forventningsfulle!? de som får meg til å le!? Jeg bare lurer
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #2 Skrevet 27. september 2011 De har vel funnet et positivt forum uten å fortelle oss! Anonymforum virker som at det har gått over til å være: "for oss som går på anti-depressiva" og elsker filmen "kunsten å tenke negativt"
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #3 Skrevet 27. september 2011 Du fikk sagt det du 23.23 hahaha ....deilig å le litt igjen HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå