Gå til innhold

Trenger tips om nettsider

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leter etter en nettside hvor jeg kan treffe damer på ca 40 år + -, for vennskap. Jeg har ingen familie eller nære venner her hvor jeg bor, og savner virkelig jevnaldrende å snakke med. Nettverket er alt for lite, og dette er noe som bekymrer meg mye. Min samboer savner ingenting sier han, er såre fornøyd med at huset og telefonen er stille når vi har fri fra jobb. Han har en god kamerat, og er fornøyd med det.

Vi er normale, oppegående mennesker, med gode jobber, og sosiale antenner. Jeg kommer godt overens med de fleste jeg treffer, er blid og hyggelig og anser meg som en omgjengelig person, men av en eller annen merkelig grunn, greier jeg aldri å få så god kontakt med noen at jeg føler at vi er venner. Blir aldri invitert hjem til noen, og det er aldri noen som kommer her på besøk. Dette er så trist synes jeg, og jeg vet ikke hvorfor det har blitt sånn.

Jeg har forsøkt meg på sånne mammagrupper etter jeg fikk barn, men siden jeg begynte litt sent med å få barn, har alltid de andre jentene i gruppen vært yngre enn meg. Jeg treffer fremdeles de fra mammagruppen til sønnen min, men det er kun den ene gangen i måneden vi har klubb, og aldri noe ellers.

Noen som vet av nettsider der det er voksne damer? Jeg er absolutt ikke interessert i noe annet enn vennskap, bare så jeg har vært tydelig på det :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg dytter den opp for deg;)

Håper det finnes!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...