Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #2 Skrevet 27. september 2011 JA, det er jævlig. Noen ganger må man bare ha antibiotika for å bli kvitt det. Her hjelper det ikke med vanlige smertestillende,har pleid å få smertestillende på restpt..
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #3 Skrevet 27. september 2011 Ja! Det er et skikkelig press i hele hodet, men verst i ansiktet selvfølgelig. Om du bøyer det fremover blir det helt ille, sprenger i ansiktet/hodet. Å snyte seg er gørrvondt. Om det ikke blir bedre på 2-3 dager av seg selv eller du får høy feber må du antagelig ha antibiotika for å bli kvitt det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå