Gå til innhold

Er bihulebetennelse veldig vondt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA, det er jævlig. Noen ganger må man bare ha antibiotika for å bli kvitt det.

 

Her hjelper det ikke med vanlige smertestillende,har pleid å få smertestillende på restpt..

Skrevet

Ja!

 

Det er et skikkelig press i hele hodet, men verst i ansiktet selvfølgelig. Om du bøyer det fremover blir det helt ille, sprenger i ansiktet/hodet. Å snyte seg er gørrvondt.

 

Om det ikke blir bedre på 2-3 dager av seg selv eller du får høy feber må du antagelig ha antibiotika for å bli kvitt det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...