Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #1 Skrevet 27. september 2011 Hvis du måtte velge eller rangere...
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #3 Skrevet 27. september 2011 Aksel er nydelig! Mathias er også veldig fint. Filip liker jeg ikke noe særlig..
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #5 Skrevet 27. september 2011 Veldig enkelt: AKSEL (skrevet på den måten, med x ser bare dumt og jålete ut)
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #6 Skrevet 27. september 2011 Filip (sønnen min heter Philip) Aksel Mathias
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #9 Skrevet 28. september 2011 1. Aksel (navnet vi har valgt dersom vi får en gutt) 2. Filip (også et av mine favorittnavn - nydelig!) 3. Mathias (liker ikke dette så godt...)
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #10 Skrevet 28. september 2011 Aksel (tøft navn) Mathias (søtt navn, min sønn heter det) Filip ( liker ikke )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå