Gå til innhold

Hva synes dere om navnet Filip?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker å kalle gutten i magen det :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan dessverre ikke fordra det, men det er jo ganske poppis om dagen, så det er sikkert mange som synes det er fint.

Skrevet

Synes det er veldig fint...Og ikke veldig poppis her vi bor i akershus.

 

Velg det navnet du liker, alle vil være uenige eller enige uansett valg.

Skrevet

Verdens fineste! Min sønn heter det :D

Skrevet

Til info, jeg bor også i Akershus og her hvor jeg bor heter annenhver unge Filip.

Hilsen første anonym

Skrevet

Hunden til mamma heter det så for meg er det et hundenavn ;)

Skrevet

Liker det kjempegodt. Hadde vært navnet på mini i magen om hun hadde vært gutt:)

Skrevet

Et nydelig navn, men har på følelsen av at det kommer til å være oppbrukt om noen år.

Selv foretrekker jeg at det staves Phillip/Philip :)

Skrevet

Det fineste navnet jeg vet! Det heter min gutt!:))

Skrevet

Det heter gutten min! Og det er SÅ fint synes jeg!;)) Nydelig navn!

Skrevet

hmmm... Svaret mitt kom visst ikke opp :(

 

Jeg elsker det navnet, har en sønn som heter Philip =)

Skrevet

Elsker navnet :) Dessverre så hater min mann det :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...