Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #2 Skrevet 27. september 2011 øhh, litt tidlig.. vi hadde bowlingbursdag til 9-årsdag..
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #3 Skrevet 27. september 2011 Min hadde blitt glad for å bli invitert i noe slikt, men stakkar foreldre som arrangerer dette. På den alderen blir det mye hjelp å gi og mange kuler som må hentes både halvveis nedover banen og bak personen som bowler. Altfor tidlig å forvente at de skal klare slikt selv.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #4 Skrevet 27. september 2011 Jøss så negative vi var her i kveld da.. 5-åringer klarer da å bowle?!?? Og det må da være moro å gjøre noe annet enn akkurat mcdonalds eller slikt?
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #6 Skrevet 27. september 2011 Eh nei, det er ikke vanlig at en på 5 kan bowle. Ikke noe jeg hadde tatt som en selvfølge iallfall. Er ikke negativ, bare realistisk. Hadde spart bowlingbursdag til om noen år.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #7 Skrevet 27. september 2011 Hvis jeg ikke kunne hatt det hjemme ville jeg valgt noe annet til 5-års dagen, å leie gymsalen hadde nok vært mest stas, men lekeland, utebursdag, leie sfo-bygget e.l. ville nok passet best til såpass små barn, tenker jeg. Men 5-åringene synes sikkert det er gøy de, min 7 åring har spilt bowling siden han var 4-5 år han
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #8 Skrevet 27. september 2011 Hva er så galt med bowling på 5 årsdag da? De har jo sikkert gitter for renna hvis barna ikke er så flinke. da er det jo ikke noe problem. her arrangerer de disco bowling også på bursdager, og det er jo stas for barna det.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #9 Skrevet 27. september 2011 visste det kom til å komme et innlegg om dette.... hva bryr det deg om jeg skal ha bowling bursdag til min 5 åring? du er jo ikke invitert? og om dine unger ikke kan bowle betyr ikke det at ikke min kan. ærlig talt. HI i den andre tråden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå