Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #1 Skrevet 27. september 2011 Hei! Jeg har vært kjempe kvalm, trøtt, oppkast +++ og plutselig iløpet av helgen er alle symptomene borte... Først føltes det godt, men nå er jeg redd noe er galt? Flere som har liknenede erfaringer? UL om noen dager.....
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #2 Skrevet 27. september 2011 Sånn har jeg hatt det med alle mine 6 barn:) Den tiden før du kjenner skikkelig bevegelse, og ellers føler deg mer eller mindre "normal".. Alt er nok bra skal du se...
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #3 Skrevet 27. september 2011 Du vet at de aller fleste opplever at symptomene forsvinner etter 14 uker? Ganske normalt, noen mister symptomene tidelig, noen sent, og varierer fra svangerskap til svangerskap. Første gangen min var de fleste symptomene mine over innen uke 20, andre gang var de borte innen uke 16 og nå er jeg i uke 17 med nr 3, og merker bedring i dag
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #4 Skrevet 27. september 2011 Om du er veldig bekymret bør du kontakte legen din. Men, for veldig mange begynner de gyldne ukene sånn ca der du er nå, nyt de før 3. trimesterplagene kommer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå