Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #1 Skrevet 27. september 2011 for meg er det da jeg fikk vite at min baby ikke er frisk og da jeg mistet en venn, vet fortsatt ikke den dag i dag hva som skjedde med han.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #2 Skrevet 27. september 2011 Da far tok livet sitt og jeg fant han Gikk/går det bra med babyen din? huff...
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #3 Skrevet 27. september 2011 Da tvillingene våre døde, de ble ikke mer enn 5 dager og 8 dager gamle, viste seg at begge hadde defekt på hjertene sine.. Hver dag var en kamp for livet, og vi vet de aldri ville vokst opp, om de så hadde levd lengre.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #4 Skrevet 27. september 2011 Da det ble oppdaget at vår baby hadde en så alvorlig hjertefeil at h*n ikke kunne leve. Vi fikk 18 verdifulle dager sammen som vi vil bære i hjertene våres for resten av livet.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #5 Skrevet 27. september 2011 Det verste jeg har opplevd er et voldelig ekteskap. Heldigvis kom jeg meg unna ham før vi fikk barn.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #6 Skrevet 27. september 2011 Fødselen av mitt tredje barn, som ble sittende fast og det måtte 5 stykker til for å brekke henne løs (jeg hadde ingen smertelindring). Da de fikk knekt henne løs var hun livløs og de løp avgårde med henne... Den påkjenningen, smertene og redselen da de bare måtte bruke rå makt for å få henne løs... Følelsen da de bare løp med henne... Jeg glemmer det aldri, hvordan jeg ble liggende å hyperventilere og hikste, helt i sjokk. Da de kom tilbake med et barn som de hadde fått liv i, som pustet selv, var jeg lykkeligste mennesket på jord! Folk sier jeg har taklet så godt at hun ble skadet, at hun hele livet må leve med skadene etter denne fødselen. Men jeg er bare lykkelig for at det ikke ble værre enn det ble, kan ikke bli bitter når hun kunne vært hjerneskadet eller død. Hun har tross alt bare et fysisk handikapp hun fint kan leve med (selv om det setter noen begrensninger for henne). Men den fødselen unner jeg ingen!
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #7 Skrevet 27. september 2011 Å få ME. Unner ingen den sykdommen.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #8 Skrevet 27. september 2011 Har igrunn ikke noen sterke historier, men det verste er vel den økonomiske situasjonen jeg er i nå..
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #9 Skrevet 27. september 2011 Da jeg endelig hadde kommet meg ut av et liv jeg hatet, jeg hadde overvunnet sosialangst og fått mange venner så svek min beste venn meg på det verst tenkelige - hun tålte ikke at hennes venner likte meg så godt og begynte å ha kontakt med meg også uten henne så hun bestemte seg for å ødelegge ryktet mitt blant disse. Jeg vil ikke gå inn på alt som ble sagt, men jeg har aldri vært utsatt for sladder og løgn før og ante ikke hvordan jeg skulle håndtere dette, når en person tar sannheter og vrir dem om til noe stygt så er det så ødeleggende. Jeg var knust, jeg følte jeg mistet alt, all lykke jeg hadde kjent på i et par år var plutselig revet bort. Jeg hadde levd så jævlig i så mange år før dette og var så takknemlig og så treffer man dette ene mennesket som så gjerne vil være i sentrum at hun går over lik for å oppnå heder og ære. Vi har pratet litt om det idag, men jeg vil aldri klare å tilgi akkurat det der og det er fremdeles en stor sorg når jeg tenker på hvem jeg kunne vært og hva om hun ikke hadde knekt meg. En venninne som så godt visste hva jeg hadde overkommet. Det er vondt å tenke på. Særlig når jeg føler meg ensom, noe jeg ofte gjør. Den sosiale angsten er periodevis tilbake så jeg har måttet begynne å kjempe meg tilbake igjen, det er tungt.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #10 Skrevet 27. september 2011 Å bli tatt på og voldtatt av min bestefar fra jeg var 4 til jeg var 13.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #11 Skrevet 27. september 2011 Det verste jeg har opplevd, kunne jeg aldri tenkt meg å fortelle på et åpent forum , ikke engang som anonym
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #12 Skrevet 27. september 2011 det verste jeg har opplevd var tsunamien i 2004. Jeg overlevde så vidt, men så så mye grusomt.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #13 Skrevet 27. september 2011 Å mist min mor av kreft for noen år tilbake,fikk også nettopp beskjed at kreften til min far har spredd seg og at han har noen få mnd igjen å leve.Pluss ufrivillig barnløshet.Kan ikke få egne barn!
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #14 Skrevet 27. september 2011 Å miste faren min for 5,5 år siden. Kreft...
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #15 Skrevet 27. september 2011 Å se mamma visne bort og sitte ved siden av henne når hun sakte døde.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #16 Skrevet 27. september 2011 Å få kreft. Er faktisk verre å lure på om jeg får lov å se mine barn vokse opp enn da vi mistet vår først barn i fødsel
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #17 Skrevet 28. september 2011 Har en betennelse bak øynene som dytter øynene ut. Det og tap av bestevenn og kjæreste.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #18 Skrevet 28. september 2011 Når mamma døde når jeg var 14 og nå denne uken med en spontan abort og en type som i stede for å støtte meg dumpet meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå