Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #1 Skrevet 27. september 2011 datteren min blir 5 år snart... i den anledning skal vi selvfølgelig ha bursdagsbesøk, denne gangen blir det på bowling.. med mat og spill osv koster dette 130 kroner pr barn.. jeg har en venninne som vi alltid blir invitert i bursdag til, men min datter kjenner ikke ungene hennes. jeg føler at jeg må invitere disse barna, men jeg tenker litt på om ikke det blir teit? med tanke på at ungene ikke kjenner hverandre?? eller "må" jeg invitere disse to guttene siden vi blir invitert der? (det er kanskje litt gjerring, men jeg synes det er litt dumt å betale for to barn som "ikke har noe der å gjøre" i forhold til at de ikke kjenner min jente) hva ville dere gjort?
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #2 Skrevet 27. september 2011 Ber kun barn som barna mine kjenner...
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #3 Skrevet 27. september 2011 Hva med om du heller ber venninnen og barna hennes på familiebursdagen deres? Blir liksom mer naturlig at de kommer dit siden de kommer som en venn av deg...
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #4 Skrevet 27. september 2011 enig med 21:04. Syns det var et godt forslag.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #5 Skrevet 27. september 2011 Bowling i en 5 årsdag? Helt erlig,- hva er poenget? Hvis du ønsker at ditt barn og din veninnes barn skal bli/være venner bør du invitere dem, men du kan jo gjerne ha jenteselskap slik at det ikke er naturlig at de kommer. Kansje passer det bedre å be dem i et fammilieselskap?
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #6 Skrevet 27. september 2011 det var et godt forslag ja, men dette er en venninne som jeg ikke har mye kontakt med selv heller.... (burde skrevet det i hovedinnlegget) så det blir ikke helt naturlig det heller... hun er utrolig spesiell, og jeg vet at hun vil bli skikkelig sur om hun får vite at det har vært selskap uten at de ble invitert.... men igjen, datteren min vet jo ikke hvem disse guttene er..... huff... synes dette er vanskelig... vil ikke såre noen... hi
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #7 Skrevet 27. september 2011 datteren min digger bowling........ det kommer andre gutter, så det blir litt vanskelig å kalle det jente selskap hi
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #8 Skrevet 27. september 2011 eh. blir dere bedt til din venninnes barns bursdag? i så fall så vet vel din jente hvem hennes barn er? eller har jeg misforstått? Jeg ville nok bedt hennes barn også hvis vi alltid ble bedt til de.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #9 Skrevet 27. september 2011 vi blir bedt der ja. dvs at de treffes 2 ganger i året. ikke akkurat mye kontakt. HI ender nok med at jeg inviterer de... bare føles litt rart..
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #10 Skrevet 27. september 2011 Datteren din liker det, ja, men gjør gjestene?
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #11 Skrevet 27. september 2011 Drit i det. Om hun moren likevel er rimelig spesiell, så er det vel intet tap.. tenker jeg.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #12 Skrevet 27. september 2011 ja, de fleste gjør det.... og de som ikke gjør det, kan jo velge selv hva de vil gjøre.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #13 Skrevet 27. september 2011 21.13 her. Du må selvsagt gjøre det du mener er best, men det er gjerne et signal om at dere ikke er så gode venninner om du ikke inviterer de.. Men hvis dere ikke er det så er kanskje saken litt annen...
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #14 Skrevet 27. september 2011 nei igrunnen ikke..... huff... det er så vanskelig.... er jo datteren min sin dag...., men samtidig er jo unger flinke til å møtes.... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå