eldbjorgandrine.blogspot.com Skrevet 27. september 2011 #1 Skrevet 27. september 2011 Jeg lurer på å ta med datra på 5.5 år på kino å se smurfene nå som den går på 2D. Da hun ikke liker 3D. Hun har igrunnen ikke noe forhold tl smurfene. Men jeg er usikker på om det er noen vits........vil hun ha utbytte av det, eller er hun for lita? Den har jo 7 års grense.....
Tipp topp Skrevet 27. september 2011 #2 Skrevet 27. september 2011 Begge vår synes den var kjempemorsom. Gutt 5 år og jente 7 år.
Gjest blåklokkevalsen Skrevet 27. september 2011 #3 Skrevet 27. september 2011 Jeg var på kino og så smurfene i 3D med min 4 årige datter, hun har heller ikke noe forhold til smurfene, men hun likt filmen likevel:-)
☆Monkey Business☆ Skrevet 27. september 2011 #4 Skrevet 27. september 2011 Hadde med mine døtre på 4 og 8 år og begge elsket filmen, storkoste seg :-)
eldbjorgandrine.blogspot.com Skrevet 27. september 2011 Forfatter #5 Skrevet 27. september 2011 Hmmm, ja dette høres jo lovende ut.... da blir det kinotur !!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå