Gå til innhold

Smurfene....... Og 5,5 år..........


eldbjorgandrine.blogspot.com

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på å ta med datra på 5.5 år på kino å se smurfene nå som den går på 2D. Da hun ikke liker 3D.

 

Hun har igrunnen ikke noe forhold tl smurfene.

 

 

Men jeg er usikker på om det er noen vits........vil hun ha utbytte av det, eller er hun for lita?

 

Den har jo 7 års grense.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begge vår synes den var kjempemorsom. Gutt 5 år og jente 7 år.

Gjest blåklokkevalsen
Skrevet

Jeg var på kino og så smurfene i 3D med min 4 årige datter, hun har heller ikke noe forhold til smurfene, men hun likt filmen likevel:-)

Skrevet

Hadde med mine døtre på 4 og 8 år og begge elsket filmen, storkoste seg :-)

Skrevet

Hmmm, ja dette høres jo lovende ut.... da blir det kinotur !!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...