Gå til innhold

Flere som sliter i forholdet, men...

Anbefalte innlegg

Skrevet

De er så slitne at de ikke har ork til å ta tak i det?

Jeg har alltid vert av den lidenskapelige typen. Når jeg er sint så er jeg rasende, når jeg er blid sprudler jeg og ler.

I det siste har jeg bare følt likegyldighet. Orker ikke ta tak i forholdet til mannen. Han gir så lite tilbake, så vi er inne i en vond sirkel. Ingen intimitet, og det blir altfor mangen grå hverdager. Når man aldri eller sjelden får noe tilbake, er det så vanskelig å gi av seg selv.

Gir all min energi til barna. Dagdrømmer om å vere forelsket og elske lidenskapelig. Kommer ikke til å gå ifra mannen, men tanken på å leve slik...

Vet det er bare vi som kan snu dette, men vet ikke hvordan. Er ikke så lett å få tak i barnevakt heller dessverre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du. Følte akkurat det samme som deg i mitt tidligere forhold. Følelsene bleknet og jeg kjente meg likegyldig ovenfor ha. For meg ble den eneste løsningen å dra fra han etterso m jeg kjente meg mer og mer skyldig for å bli igjen i forholdet når jeg ikke følte noe for han, vi kranglet mer og mer.. Ja, jeg var faktisk deprimert og arbeidsledig en periode, og da drakk jeg i ukedagene for å kunne omgåes i samme hus som han.. Horribelt, hva? :P Fikk meg jobb, flytta for meg selv og ble vel ikke akkurat lykkelig, MEN jeg fikk det bedre med meg selv.. Det var som å fjerne en 100 kg byrde fra skuldrene mine. Flott at du er innst. på å jobbe med forholdet. Oppsøk gjerne en terapaut? FVk har gratis timer til sånt. Er det ingen ungdommer som kan sitte barnevakt da?

Skrevet

Følelsene er nok der, og vi krangler ikke mye. Men har nok blitt altfor lite kjærestetid de siste årene. Ikke så lett å smette det inn i hverdagen, men våkenetter, gulp og rennende neser:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...