Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #1 Skrevet 27. september 2011 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=30885075&counterId=6
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #3 Skrevet 27. september 2011 Nei den koster vel 6000 kr ny. Jeg syns alle skal ha ting nesten gratis:( Solgte netopp en vogn og fikk bare 2200 kr for den og den kostet 7400 kr ny.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #4 Skrevet 27. september 2011 Folk har muligheten til å kjøpe gjenstanden både billig og helt ny hvis de følger med på tilbud, derfor synker prisen. Man vil heller kjøpe noe som er helt nytt hvis det er omtrent like billig. Så hvis du ikke har så mye penger, bør du ikke kjøpe dyre gjenstander til full pris og forvente at du får mye penger tilbake for dem.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #5 Skrevet 27. september 2011 Ville ikke vurdert engang å ta kontakt med denne selgeren, hvorfor i alle dager har hun ikke lagt ut bilder av vogna hun skal selge istedenfor å kopiere et nytt bilde fra nettet et sted? Muffens.... Men i utgangspunktet en grei pris for en vogn som er pent brukt, selv om den er 4 år gammel. Men med et ødelagt bakhjul og ingen bilder lurer jeg på hvor pent brukt den egentlig er.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #6 Skrevet 27. september 2011 Jeg har ikke klikket på annonsen her, men det er ikke så veldig uvanlig at ting er overpriset på Finn. Jeg har sett babyutstyr som er satt ned 100 kroner fra det man får kjøpt den ny for, og da velger i hvert fall jeg å kjøpe den ny, enkelt og greit. Folk bør være bevisste på hva de ser på brukt, for man gjør ikke alltid et godt kjøp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå