Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #1 Skrevet 27. september 2011 Er det "vanlig"? Synes jo det hadde vært kjekt å gi hun noe lite hver desemberdag uansett da Tips til hva jeg kan gi (kan ikke bli så dyrt totalt, har jo "tusen" å kjøpe julegave til utenom).
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #2 Skrevet 27. september 2011 Jeg kommer ikke til å ha kalender til min 1-åring. Til neste år kanskje, men ikke i år.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #3 Skrevet 27. september 2011 1 åringen din kommer til å drite i det;) Vent et år du.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #4 Skrevet 27. september 2011 Jeg hopper over det, for en 1-åring forventer ikke noen adventskalender uansett.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #5 Skrevet 27. september 2011 Vi hadde ikke det i fjor, da var hun 1 år og 3 mnd. Tror det bare er bortkastet tid og penger;)
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #6 Skrevet 27. september 2011 Vi hadde kalender med en håndfull rosiner, en kjeks eller en julekake. Kjøpte også et puslespill (sånn putt brikker nedi ferdigformet hull) og fordelte brikkene utover, så det ikke skulle bli "godter" hver eneste dag... synes det er koselig med adventskalender
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #7 Skrevet 27. september 2011 Var ikke det hun spurte om.. når min var et år kjøpte jeg inn en stor pakke med masse bondegårdsdyr også fikk h*n et dyr hver dag. Dette passer jo like godt for både jenter og gutter. Fikk også en traktor og en liten låve, noen trær o.l så det totalt ble en hel bondegård. Har foreslått dette for mange venninner som har gjort dette og alle som en er ungene blitt kjempefornøyde!!!
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #8 Skrevet 27. september 2011 Hun spurte, og jeg siterer: "Er det "vanlig"?" Og ifølge majoriteten av de som har svart så er det altså ikke vanlig med adventskalender til 1-åringer
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #9 Skrevet 27. september 2011 vi hadde det da vår var 15 mnd og både hun og vi syntes det var veldig koselig. Nei de forventer det ikke og man må ikke. Det er helt frivillig! Men det var innmari koselig og hun gledet seg til å gå ned hver morgen, var så gøy å se på henne når hun fikk pakken og åpnet, så forventningsfull og glad uansett hva det var hun fikk. Faktisk var det vel egentlig mer magisk da enn nå som hun er 4 år. Husker ikke så nøye hva hun fikk da hun var 1 år, men jeg husker at det var jo litt vanskeligere å finne på smågaver da hun var så liten. Mye hun ikke kunne ha ennå osv. Tror hun fikk en del duplo ting og little people figurer og andre småleker. Det ble litt dyrere enn nå som hun er større og kan ha alle mulige småting.
Willy Wonka Skrevet 27. september 2011 #10 Skrevet 27. september 2011 Vi hadde det da eldste var 14 mnd...KJEMPE GØY. Hver morgen, sånn etter noen dager da han begynte å skjønne gamet, stilte han seg under julekalenderen og pekte opp mot den. Kjempe spent og sååå glad, da. Pakket inn små bondegårdsdyr o.l
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå