Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #1 Skrevet 27. september 2011 Blir dere også det når dere har spist mye brødmat/sukker?;/ Jeg har spist; En skyr appelsin til frokost, Et grovt frokostbrød (?) med pålegg, egg og salat på kjøpt i kantina. Totalt, 3 kopper kaffe, en kopp lett-kakao ( ca 40 kcal) og en iskaffe. To havreknekkebrød med kokt egg på. Blodsukkeret er helt i ulage, fikk ikke tid til middag grunnet jeg er alene med sykt barn..
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #2 Skrevet 27. september 2011 Er ikke rart du er sulten når du har spist så lite.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #3 Skrevet 27. september 2011 føler iallefall jeg har fått i meg masse kcal.. Det der frokostbrødet og den iskaffen vakke akkurat sunn nei!
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #4 Skrevet 27. september 2011 Er ikke rart du er sulten når du ikke spiser skikkelig. Få i deg en 3-4 brødskiver og lag deg middag. Da går det nok over. Du skal være sulten når du har spist så lite.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #5 Skrevet 27. september 2011 Du tuller. Iskaffe er ikke det sunneste du drikker og ikke gir det stor metthetsfølelse heller, men et eller annet sted må du jo få næring fra. Du trenger mye mer mat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå