Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #1 Skrevet 27. september 2011 jenta vår på 1,5 år har vært så flink å legge seg om kveldene, men nå den siste uka har det vært hylskriking i 2 timer før hun er sovna...det ender med at jeg tar henne i vår seng til hun roer seg(neppe lurt), men hvordan gjør vi det ellers? Hun har neppe vondt pga hun babler og smiler når vi tar henne opp.... HJELP!
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #2 Skrevet 27. september 2011 På tide å kutte ned på dagsøvnen? Vi måtte begrense dagsovinga til vår gutt til én time da han var ca 18 mnd.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #4 Skrevet 27. september 2011 Hun sover bare 15-20 minutter om dagen, så blir ikke kutt der
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #5 Skrevet 27. september 2011 kjenner ikke noe nytt som dukker opp i munnen, men kan jo være....:S
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #6 Skrevet 27. september 2011 Min datter begynte slik da hun var rundt 15 mnd. Jeg trodde det kom av at vi hadde flyttet at hun slet med å sove om kveldene. Så etter noen uker ble hun plaget med løs mage og da kjente jeg tenner på gang på begge sidene i munnen. Det er 2 mnd. siden og nå begynner de å komme ut og hun sovner som vanlig (magen er også fin igjen). Så det kan være det eller at hun er overtrøtt. Hun sover lite på dagtid, syns jeg.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #7 Skrevet 27. september 2011 hun skriker enda.... får henne ikke til å sove mere på dagtid uansett hva jeg prøver...hun har alltid vært slik, siden hun var nyfødt(med kolikk)....
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #8 Skrevet 27. september 2011 Ja, det var lite dagsøvn. Hva med å legge henne tidligere? Når legger du henne nå?
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #9 Skrevet 27. september 2011 hun våkner rundt klokken 7 om morgenen og nekter å sove før i 1 tiden på dagen da...så legger jeg henne i senga for kvelden klokken 7...:S
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #10 Skrevet 27. september 2011 Har hun begynt i barnehage? Har det skjedd noen andre store forandringer i livet hennes, eller i livet ditt? Barn merker mer enn man aner. Hun har kanskje behov for mer kos og nærkontakt.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #11 Skrevet 27. september 2011 Hva med å legge henne en halvtime tidligere?
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #12 Skrevet 27. september 2011 ikke hatt noen spesielle forandringer nei....Legge henne tidligere har vi prøvd uten hell, også seinere....holder oss til 19.00 foreløbi hun er forresten sovnet nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå