Gå til innhold

høstferie

Anbefalte innlegg

Skrevet

har ikke jenta mi denne uka, og skolen gir ikke beskjeder i tide .. hvor lenge er høstferien?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan bare svare på der jeg vet. I Østfold er den hele uke 40.

Skrevet

Her er høstferien neste torsdag og fredag

Skrevet

Aust og Vest Agder har neste uke:-)

Skrevet

Ehh for barneskolene i Norge så varer høstferien en uke jo!

Skrevet

Det er ikke alle som har høstferie i uke 40.

Skrevet

Ehhh, ikke her!! Her er den onsdag, torsdag å fredag i neste uke. Nordland!

Skrevet

Hæ, har dere ikke en hel uke? Så merkelig!

Skrevet

Her er det en uke, men du finner det på kommunens hjemmesider.

Skrevet

Nei, vi har ikke en hel uke! Mulig vi har lengre juleferie, vinterrferie eller påskeferie...

Skrevet

Bor også i Nordland. Her er det to dager, torsdag + fredag

20:10

Skrevet

De aller fleste stedene i landet varer høstferien i en uke, enten uke 40 eller 41.

Skoleruta får man gjerne utdelt på begynnelsen av skoleåret sammen med annen informasjon om/fra skolen, og om du ikke har fått den ligger den på nettsiden til skolen dere bruker.

Alle vet vel at skolen har høstferie? Og det er vel uansett normalt å selv ta ansvar for å lese skoleruta så du vet når det er planleggingsdager, høst- og vinterferie, juleferie, påskeferie osv. Du hadde vel ikke trodd skolen skulle løpe etter deg med den skoleruta mange ganger i løpet av skoleåret ;)

Regner med dere fikk et skjema dere skulle krysse av for om ungen skulle på sfo eller ikke i ferien?

Skrevet

Se på nettsidene til kommunen din. Der finner du alltid skoleruten.

Skrevet

takk for svar!

finner ikke skole ruta, så regner med den er med i sekken som jenta har med til far sin.

sjekket skolens nett side men får hverken opp ukeplan eller skolerute, derfor så spurte jeg her.

regner nå med vi har høstferie kun torsdag og fredag.

siden jenta har vert med sin far siden fredag som var har jeg ikke undertegnet noe skjema om hun kommer eller ei, han er også veldig knipen på å komme med innformasjon uten at jeg vet hva jeg MÅ spørre om...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...