Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #1 Skrevet 27. september 2011 Ja.. uttales det "Reitchel" eller "Rakkel"?
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #3 Skrevet 27. september 2011 Jeg sier Rakel om damen er norsk og Reichel om hun er utenlandsk
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #4 Skrevet 27. september 2011 Enig.. med 20.01. Du har jo Raaakel Nordtømme, men Reeichel i Friends, sant?
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #5 Skrevet 27. september 2011 Rachheel ifølge meg, men jeg er rar da.
Gjest ->>- Skrevet 27. september 2011 #6 Skrevet 27. september 2011 På norsk uttales det vel egentlig Rakjel. Cirka like bra navn som Chamilla og Chim.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #9 Skrevet 27. september 2011 Når jeg ser det skrevet sånn tenker jeg at det uttales på engelsk. Men jeg vet jenter som skriver Rakel, og da uttales det selvsagt også rett fram.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå